اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن علمی درمان گران اعتیاد استان اصفهان:

مواد مخدر به مافیای قدرت ثروت تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن علمی درمان گران اعتیاد استان اصفهان گفت: مافیای قدرت ثروت به دنبال روش‌های جدید مصرف مواد مخدر است و فعالیت در این زمینه بیشترین سود تجاری را به دنبال خود دارد.

مواد مخدر به مافیای قدرت ثروت تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سهرابی شامگاه گذشته در حاشیه همایش درمان سوء مصرف مواد‌ محرک آمفتامین با عنوان شیشه در اصفهان با اشاره به اینکه روش‌های مصرفی جدید مواد مخدر با انرژی و تخریب بیشتری در حال افزایش هستند، اظهار داشت: این انجمن با استفاده از ابزار‌های جدید و معرفی این روش‌ها در میان اقشار مختلف جامعه به دنبال افزایش سطح آگاهی‌بخشی به مردم و مسئولان است.
وی به برگزاری همایش درمان سوء مصرف مواد‌ محرک آمفتامین در اصفهان اشاره کرد و افزود: این همایش توسط انجمن علمی درمان گران اعتیاد استان و با همکاری مرکز ملی مطالعات اعتیاد به مدت چهار روز در اصفهان در حال برگزاری است.
رئیس انجمن علمی درمان گران اعتیاد استان اصفهان با اشاره به اینکه این انجمن نخستین انجمن ثبت شده در استان در حوزه اعتیاد است، تصریح کرد: این مجموعه با هدف سالم‌تر بودن بیماران و بهبود شیوه‌های زندگی معتادان در سطح استان فعالیت می‌کند.
وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای درمان افراد معتاد اشاره کرد و ادامه داد: مؤسسان این انجمن با استراتژی آموزش و ارتقای آگاهی افراد فعال در زمینه درمان اعتیاد به درمان و بازتوانی معتادان می‌پردازند.
سهرابی با اشاره به اینکه این انجمن در سطح کلان هدف‌گذاری می‌کند، تاکید کرد: روش‌های جدید مصرف مواد مخدر و روش‌های ترکیبی جدید در حال انتشار مافیای قدرت ثروت مواد مخدر در جامعه هستند.
رئیس انجمن علمی درمان گران اعتیاد استان اصفهان اضافه کرد: روش‌های مواد مخدر از فعالیت‌های تجاری موجود در دنیا محسوب می‌شود که این فعالیت‌ها بیشترین سود تجاری را در بر دارند.
وی با بیان اینکه مصرف شیشه به عنوان یکی از روش‌های جدید مواد مخدر در میان اقشار مختلف مردم رشد یافته است، بیان داشت: جامعه باید در مقابل این موضوع مصون بماند و این مهم از وظایف و مسئولیت‌های دولت و مسئولان تصمیم‌گیرنده برای دفاع از کشور در مقابل رشد مواد مخدر به عنوان مافیای ثروت و قدرت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول