اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از زمان ورود ناتو به خاک افغانستان؛

میزان تولید مواد مخدر به 4 برابر افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه گفت: از زمان ورود ناتو و آمریکا به خاک افغانستان، میزان تولید مواد مخدر به چهار برابر افزایش یافته است.

میزان تولید مواد مخدر به 4 برابر افزایش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در همایش بیداری اسلامی در کاشمر اظهار داشت: این در حالی است که انواع مواد مخدر از نوع سنتی خود به نوع صنعتی تبدیل شده است.
وی با بیان این که این کشورها به عنوان جنایتکاران علیه بشریت در مقابل ملت‌ها باید محاکمه شوند اظهار داشت: آنها در طول سالیان اخیر ظلم‌ها و جنایات زیادی را در قبال کشورها و مردم جهان مرتکب شده‌اند.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اشغالگری‌های 60 سال رژیم صهیونیستی در خاک ملت فلسطین ابراز داشت: با این حال داعیه‌داران و طرفداران حقوق بشر علی‌رغم مشاهده این موضوع و آوارگی صدها هزار فلسطینی در برابر این معضل سکوت کرده‌اند.
وی سازمان‌های بین‌المللی را در برابر این ظلم کر و کور دانست و بیان داشت: با این حال این کشورها باید بدانند که بنای عالم بر حکومت حق استوار است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان عالم حضرت امام حسین (ع) تصریح کرد: موج بیداری اسلامی در منطقه به برکت نهضت عاشورا به وجود آمده است.
وی عاشورا را نقطه عدالت‌طلبی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی برشمرد و اظهار کرد: باید حق را شناخت و از حق مطلق برای شناخت حق کمک خواست.
معاون اول قوه قضائیه یادآور شد: در همین راستا در جامعه اسلامی و در سایه مکتب عاشورا باید انسان‌هایی با قابلیت عدم مغلوب دشمن درون و هوای نفس شدن تربیت کرد.
وی با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از دین و عاشورا برخاست توضیح داد: با همین رویکرد تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا با شناخت حق و پیروی از ولایت به سوی کمال حرکت کرده‌اند.
رئیسی با بیان این که شهید مدرس نیز از شاگردان مکتب امام حسین (ع) بود خاطرنشان کرد: این بزرگمرد تربیت شده در فرهنگ عاشورا بود که با همین ظرفیت در مقابل ظلم استعمار انگلیس، روسیه و استبداد داخلی با قدرت ایستاد و در پایان نیز به فیض شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول