اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال داماش گیلان:

بازی سختی برابر صبای قم در پیش داریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با توجه به اینکه در قم میهمان هستیم، بازی سختی مقابل صبای قم در پیش داریم.

بازی سختی برابر صبای قم در پیش داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، افشین ناظمی که یکی از همکاران ابراهیم قاسم‌پور در کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان است و به جای سرمربی داماش جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم شرکت کرده بود، بیان کرد: بازی با صبا قطعا سخت و دشوار خواهد بود زیرا صبا از تیم‌های بسیار خوب لیگ یازدهم محسوب می‌شود و مدعی قهرمانی است.
وی اضافه کرد: صبای قم هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و هم از کادر فنی با دانشی برخوردار است، آنها یک تیم جوان و با انگیزه هستند و در لیگ امسال موفق به شکست و متوقف کردن تیم‌های مطرح و سرشناسی شده‌اند به همین خاطر بازی امروز سخت است.
مربی تیم فوتبال داماش گیلان عنوان کرد: بازی‌های قبلی صبای قم را به خوبی آنالیز و ارزیابی کرده و اطلاعات کافی را از نحوه بازی صبای قم در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم و همانند صبا برای کسب سه امتیاز این دیدار بازی می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در طول هفته گذشته تمرینات خوبی برگزار نکرده‌ایم زیرا هوای رشت کاملا بارانی و نامساعد بود و امکان تمرین مناسب نداشتیم، ولی روز گذشته یک جلسه در تهران تمرین کرده‌ایم و برای بازی با صبا به قم آمده‌ایم.
ناظمی در تشریح دلیل غیبت ابراهیم قاسم‌پور در نشست خبری مسابقه صبا و داماش، حضور قاسم‌پور در جلسه فنی تیمش عنوان کرد و افزود: صبای قم در کورس قهرمانی است و تیم ما به دنبال رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول است که این مهم بر حساسیت بازی می‌افزاید.
وی در خصوص دلیل تغییر و تحولات مثبت داماش گیلان بعد از دگرگونی کادر فنی، بیان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های دینورزاده در زمان حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان تشکر کنیم اما تیم ما با روی کار آمدن ابراهیم قاسم پور روش و نوع بازی خود را کاملا تغییر داد.
مربی تیم فوتبال داماش گیلان ابراز کرد: در واقع روش کار دو مربی تفاوت داشت و بر همین اساس روش کار تیم ما هم عوض شد و به خوبی توانستیم متحول شده و روند رو به رشدی را در پیش گرفته و از انتهای جدول جدا شده و به جمع تیم‌های بالای جدول برسیم.
وی عنوان کرد: ما از داخل تیم فوتبال صبای قم خبر نداریم اما قطعا بازی سختی در پیش است، ولی ما هم برنامه‌های خودمان را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم و نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال صبای قم را نیز به خوبی می‌شناسیم.
دیدار صبای قم و داماش گیلان عصر امروز به قضاوت علیرضا فغانی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول