اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

صنعت چاپلوسی در فارس ورشکسته شد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: صنعت چاپلوسی در استان فارس ورشکسته و برچیده شده است.

صنعت چاپلوسی در فارس ورشکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد به نقل از روابط عمومی شهرستان فیروزآباد، حسین صادق عابدین در مراسم بهره‌برداری از پنجمین مجموعه ورزشی کارگری استان فارس در فیروزآباد که با حضور معاونان وی و مدیران کل این استان و مسئولان شهرستان فیروزآباد برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: تسریع در تکمیل بخش‌های باقی‌مانده مجموعه ورزشی کارگری فیروزآباد باید به صورت جدی پیگیری و هرچه زودتر به اتمام و بهره‌برداری رسد.
وی در پاسخ به مطلبی که در مورد انتخاب مدیرکل بنیاد شهید این استان مطرح شد، تصریح کرد: اداره کل بنیاد شهید استان فارس کمتر از یک هفته است که بدون مدیرکل بسر می‌برد که به زودی با اندکی صبر و حوصله شخص مناسب این سمت، انتخاب و مشغول به کار می‌شود.
صادق عابدین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف تملق و چاپلوسی در سیستم‌های اداری و مدیریتی استان فارس بیان داشت: تملق و چاپلوسی دیگر جایگاهی در فارس ندارد و در حقیقت صنعت چاپلوسی در این استان ورشکسته و برچیده شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت دولت در امور عمرانی و آبادانی کشور ادامه داد: اگر با مقایسه ارقامی، پیشرفت پروژه‌ها و آبادانی‌ها را از سال 84 تا به حال با قبل از این سال مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که درصد پیشرفت تا چه حدی بوده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: دولت از روز نخست ادعا کرد که نفت را بر سر سفره‌های مردم می‌آورد و امروز اهالی شهرستان‌ها این امر را به وضوح در ساخت و زیرساخت‌های عمرانی، صنعتی و غیره می‌بینند.
صادق عابدین اظهار داشت: از دیگر اقدامات دولت هدفمندی یارانه‌ها بود که رئیس جمهور گفت، «می شود» و انجام شد و عدالت را تا حد امکان در این زمینه برقرار کرد.
وی اضافه کرد: تمام اقدامات مثبت در راستای عدالت‌خواهی از سوی دولت وظیفه نظام بوده و به خاطر دین و تعهدی که دولت نسبت به مردم داشته انجام داده است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: همین رضایت‌مندی بود که مردم در انتخابات 88 با حضور پر رنگ در سر صحنه، تمام فتنه‌ها و محاسبات توطئه‌گران را نقش بر آب کرد.
صادق عابدین تصریح کرد: به پاس حمایت و حضور پررنگ مردم در تمام صحنه‌ها باید دولت و نظام قدردان این مهم باشند.
در ادامه مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: پروژه مجموعه ورزشی کارگری شهرستان فیروزآباد از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری بوده که متشکل از سالن ورزشی، مهمانسرا و ساختمان اداری است.
محمد عباسی افزود: تلاش بر این بود که بهره‌برداری از قسمت‌های دیگر این پروژه همزمان با افتتاح سالن ورزشی چند منظوره صورت گیرد اما تا یکی دو ماه آینده بهره‌برداری از قسمت‌های دیگر این مجموعه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این سالن ورزشی را از امروز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته می‌توان به کار گرفت و از امکانات رفاهی ورزشی این مجموعه استفاده کرد.
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: پروژه مجموعه ورزشی کارگری شهرستان فیروزآباد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 130 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که با توجه به نوع ساخت و صرفه‌جوئی در اعتبار از پروژه‌های برجسته به شمار می‌رود.
وی در پایان سخنان خود گفت: پروژه مجموعه ورزشی کارگری شهرستان فیروزآباد پنجمین پروژه ورزشی کارگری استان فارس است که به دست استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول