اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سردشت بیان کرد:

نقش محوری پیشمرگان کرد در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت گفت: پیشمرگان کرد در دفاع مقدس و صحنه‌های حق علیه باطل نقش محوری داشتند.

نقش محوری پیشمرگان کرد در دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت دلاور رنجبرزاده شامگاه جمعه در نشست سیاسی پیشمرگان کرد مسلمان در سردشت ضمن تجلیل از ایثارگری‌های پیشمرگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: پیشمرگان کرد مسلمان پیش‌قراولان دفاع‌های حق علیه باطل هستند.
وی افزود: حضور پیشمرگان کرد مسلمان در صحنه‌های مختلف خشم دشمنان ایران اسلامی را بیش از پیش برانگیخته است.
این مسئول ادامه داد: نقش محوری پیشمرگان کرد در دوران دفاع مقدس بر همگان روشن بوده و بخش عظیمی از دستاوردهای دفاع مقدس محصول این قشر است.
رنجبرزاده تصریح کرد: در چند سال اخیر دشمن با رویکرد جدید که همان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است سعی در تغییر ذائقه مردم دارد و عملکرد بسیج در این مسئله بسیار روشن است.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری بیش از 30 انتخاب آزاد در کشور است که در جریان انتخابات 88 دشمن می‌خواست این موضوع را خدشه‌دار کرده و زیر سؤال ببرد، اما تعهد، ایمان، زهد و ولایت‌مداری بسیج را نسنجیده بودند.
فرمانده سپاه سردشت عنوان کرد: دشمنان اگر بازهم در فکر تجاوز به ایران اسلامی باشند، باید بدانند که جوانان غیرتمند کرد زنده‌اند و به دشمنان و تعدی‌‌کنندگان به خاک کشور پاسخ دندان‌ شکن و کوبنده خواهند داد.
رنجبرزاده خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با اتکا به خدا، تقویت وحدت و پیروی از ولی فقیه نظام جمهوری اسلام توانستند برگی زرین به پرونده درخشان انقلاب‌اسلامی اضافه کنند.‌
وی خاطرنشان کرد: پیشمرگان کرد در طول 8 سال جنگ تحمیلی که کشور  توان دفاعی بالایی نداشت ولی به دلیل رهبری امام خمینی (ره)  توانستند در کنار سایر رزمندگان اسلام در نبردهای سنگین به نتایج شگفت‌آور و استثنایی دست یافتند. 
فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: یکی از افتخارات پیشمرگان این است که در طول جنگ تحمیلی و پس از آن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به ویژه در مناطق مرزی استان آذربایجان غربی به چنگال دشمن بیافتد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول