اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/گزارش فارس از کمبود نفت در خورموج/

خورموجی‌ها در شهر نفت‌خیز نفت کوپنی می‌خرند

خبرگزاری فارس: با وجود برودت هوای سرد در شهرستان دشتی مردم این شهرستان با مشکل عدم وجود نفت کافی رو به رو شده و از کوپنی شدن نفت نیز گلایه‌مندند.

خورموجی‌ها در شهر نفت‌خیز نفت کوپنی می‌خرند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی عدم وجود نفت کافی در شهر خورموج مردم را سرگردان و نفت کوپنی مردم را با مشکل روبه‌رو کرده است.
در شهرخورموج چند روزی مردم از کمبود نفت گلایه‌مند بودند اما پس از یک هفته که نفت در مخازن وارد شده مردم از کوپنی شدن نفت گلایه مند هستند و خواستار رسیدگی به این مشکل از سوی مسئولان شدند.
یک خانم خانه‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: من از ساعت 11 صبح بچه کوچکم را در منزل گذاشته‌ام و تا این لحظه که ساعت 18 است در صف نفت ایستاده‌ام و نمی دانم چه زمانی  نوبت دریافت نفت برای من فرا می‌رسد.
حسین منصوری یکی دیگر از شهروندان خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در تمام استان بوشهر ذخایر عظیم نفت وجود دارد، نمی‌دانم چه کسانی برای مردم تصمیم‌گیری می‌کنند آیا ما که فقط چهار ماه در سال فصل سرما را داریم باید نفت در استان ما کوپنی کنند.
وی افزود: از استاندار بوشهر که به عنوان نماینده ارشد دولت خدمتگزار است انتظار داریم دستوری دهند تا نفت را آزادانه در اختیار مردم قرار گیرد.
 یک خانم کارمند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: فصل سرما آمده و ما با کمبود نفت روبه‌رو هستیم و 20 لیتر جوابگو نیست.
زینب درویشی افزود: آقای استاندار شما به داد ما برسید از کجا کوپن بیاوریم در کشور و استانی هستیم که خود نفت تولید می‌کند، ولی ما بدون نفت باید سرما را پشت سر بگذاریم.
مسئول توزیع نفت سفید در خورموج که دو جایگاه نفت را در شهر خورموج به عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: من حاضرم دو جایگاه را در اختیار هر کس که متقاضی است بگذارم زیرا من دارم با ضرر نفت را می‌فروشم.
بهمنی افزود: من دو ایستگاه نفت دارم و کوپنی شدن نفت مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده است.
وی یادآورشد: نفت تا زمانی که به مردم می‌دهیم خیلی از آن تبخیر می‌شود، در حال حاضر در روستاها هم نفت کسی حاضر نیست بیاورد زیرا باید با ضرر به مردم بفروشد و همه برای گرفتن نفت به شهر می‌آیند و به همین خاطر است که صف آن طولانی است.
بهمنی در پاسخ به این سوال که چرا با گالن نفت را توزیع می‌کنید، افزود:  نفت در شهرستان تا چهار ماه بیشتر خرید و فروش نمی‌شود، نمی‌توانم بروم و پمپ را خریداری کنم.
بر اساس این گزارش در شهر خورموج نفت را در گالن‌های 10لیتری می‌فروشند که جا دارد مسئولان بازرسی در این زمینه اقدام جدی به‌ عمل آورند و جا دارد مسئولان ذی‌ربط نسبت به برچیده شدن کوپن در شهرستان اقدام کنند زیرا بعد از بارندگی چند روز اخیر در حال حاضر روستاهای حاشیه نشین کوه مند و روستاهای حومه شهر خورموج با مشکل عدم نفت سفید روبه‌رو هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول