اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخاذی از 90 شهروند پارس‌آباد؛

سودجویی شرکت‌های هرمی سر از پارس‌آباد درآورد

خبرگزاری فارس: به دنبال شکل‌‌گیری یک شرکت هرمی در پارس‌آبا و اخاذی از 90 شهروند این منطقه اعضای این باند دستگیر و فعالیت آن نیز متوقف شد.

سودجویی شرکت‌های هرمی سر از پارس‌آباد درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی پارس‌آباد بعد از ظهر امروز در جریان دستگیری اعضای این باند به خبرنگاران اظهار داشت: اعضای این باند هرمی در پارس‌آباد از ماه‌ها پیش اقدام به عضوگیری و فعالیت کرده بودند و با وعده‌های متعدد پول‌هایی را از شهروندان ساده‌لوح دریافت کرده بودند.
صیاد درویشی به مراقبت‌های پلیس برای دستگیری و انهدام این شبکه غیرقانونی اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده از اطلاعات مردمی در جریان فعالیت این شرکت قرار گرفته بود و بعد از ماه‌ها کار اطلاعاتی و تحقیقاتی موفق شد اعضای این باند را که اقدام به اخاذی از مردم کرده بودند دستگیر کند.
وی با اعلام اینکه اعضای این باند با استفاده از ابزارهای مختلف سعی داشتند اعضای دیگری را نیز جذب کنند ادامه داد: با اقدام به موقع پلیس در متلاشی کردن این شرکت غیرقانونی جلوی این اقدام گرفته شد و افراد دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
این مسئول تصریح کرد: در بازرسی پلیس از مکان فعالیت این شرکت هرمی برخی ابزارهای غیرقانونی و همچنین اسباب لهو و لعب نیز پیدا شده که همه آنها برای دادن حکم نهایی به سرکردگان این باند در اختیار دادگاه قرار گرفته است.
درویشی نحوه فعالیت آنها را نیز از طریق حضور در مجامع مختلف و تبلیغات گسترده اعلام کرد و گفت: در دستگیری اعضای اصلی این باند 9 نفر به عنوان سرکردگان و سرشاخه‌های اصلی دستگیر شدند که همه آنها به معرفی 10 نفر برای عضویت در این شرکت اعتراف کرده و پذیرفتند که قصد داشتند بیشتر از این افراد دیگری را نیز جذب این شرکت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول