اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب خاک‌های نرم کوشک:

رمز پیروزی‌های دفاع مقدس توسل به اهل بیت(ع) بود

خبرگزاری فارس: نویسنده پر تیراژترین کتاب دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی‌های ما در دفاع مقدس توسل به اهل بیت(ع)‌ به ویژه حضرت زهرا(س) بود.

رمز پیروزی‌های دفاع مقدس توسل به اهل بیت(ع) بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سعید عاکف در یادواره میثاق با شهدای فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم که همزمان با دهه اول محرم و با حضور فرماندهان بسیج، مدیر کل و روسای نواحی آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در هنرستان کار و دانش زینب کبری(س) برگزار شد، گفت: دفاع مقدس بدون توسل و عنایات اهل بیت (ع) و رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام(ره)، جنگ مغلوبه‌ای به تمام معنا بود.
وی اضافه کرد: در برهه حساس کنونی همه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان باید بیش از پیش به وظایف خود در برابر خون شهدا و در جنگ نرم آشنا باشند تا دشمن را ناکام بگذارند.
نویسنده پر تیراژترین کتاب دفاع مقدس با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که شهدا یک شبه ره صد ساله را پیمودند، گفت: هیچ منبعی قوی‌تر از گنجینه دفاع مقدس برای تربیت نیست. در این گنجینه برای هر موضوعی گوهری پیدا می‌شود و باید تمام ظرفیت‌ها و انرژی‌های موجود در دفاع مقدس را بشناسیم و از آن برای حل مشکلات جامعه بهره ببریم.
وی همچنین روحیه بسیجی دوران مقدس را بهترین دستمایه برای اوضاع فعلی جامعه و جنگ نرم دانست و گفت: بهترین بستر برای بروز تعالیم اسلامی بسیج است و ما در جبهه شاهد مدینه فاضله بودیم. هزینه دادیم پس انداز کردیم و الان باید با حفظ روحیه بسیجی دوران دفاع مقدس از آن ذخیره‌های پس انداز شده استفاده کنیم.
عاکف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کتابخوانی در کشور، یکی از راه‌های مبارزه با جنگ نرم را ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و گفت: اسلام پرچم دار کتابخوانی در جهان است و در کشوری که منسوب به اهل بیت(ع) است انتظار می‌رود آمار سرانه مطالعه بیش از اینها باشد.
وی در مورد موضوع کتاب خاک‌های نرم کوشک و شخصیت شهید برونسی گفت: اسم شهید برونسی را به خاطر تقوا و زهدش در دانشگاه اهل بیت(ع) ثبت کردند و این شهید بزرگوار به برکت دانشگاه اهل بیت (ع) به چه مدارجی رسید که مقام معظم رهبری فرمودند از استثنائات انقلاب ماست.
گفتنی است موضوع کتاب خاک‌های نرم کوشک در مورد شخصیت شهید برونسی است که تا کنون به چاپ صد و شصت و سوم رسیده است.انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول