اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران:

تیم بسکتبال کاله مازندران با مانیزان کرمانشاه دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: امروز تیم بسکتبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال در بابل میزبان تیم مانیزان کرمانشاه است.

تیم بسکتبال کاله مازندران با مانیزان کرمانشاه دیدار می‌کند
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در بابل پیگیری می‌شود و تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم مانیزان کرمانشاه صف‌آرایی می‌کند.
وی افزود: این دیدار در سالن سردار شهید سجودی بابل دنبال می‌شود و با توجه به تعطیل بودن روز برگزاری مسابقه استقبال پرشوری از بسکتبال دوستان بابلی انتظار می‌رود.
قربانی با اعلام اینکه رضا نوری از بسکتبالیست‌های نامی شمال کشور سرمربیگری جوانان جویای نام کاله را برعهده دارد، گفت: محمدعلی رجایی سرپرست این تیم به خاطر برخی مسایل از سوی کمیته انضباطی این فدراسیون برای قرار گرفتن بر روی سکوی این تیم محروم است.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران با اشاره به اینکه مانیزان کرمانشاه در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها جایگاه مطلوبی ندارد، بیان داشت: کاله مازندران هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه 70 بر 66 به حریف خود چلسی در کاشان واگذار کرد و همچنین مانیزان نیز در مقابل هیئت البرز با نتیجه 81 بر 74 شکست را پذیرفت.
وی با اشاره به جایگاه این دو تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور یادآور شد: با توجه به نتیجه هفته گذشته این دو تیم، کاله مازندران هم‌اکنون با کسب چهار پیروزی از هفت دیدار خود و کسب 11 امتیاز در مکان پنجم این جدول جای دارد و مانیزان نیز با شکست همه دیدارهای خود، تنها تیم بدون پیروزی جدول گروه دوم این دوره از رقابت‌ها است که با پنج امتیاز در قعر جدول گروه دوم جا خوش کرده است.
قربانی با اعلام اینکه بازیکنان کاله مازندران در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: کاله سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال کشور بوده که با توجه به نظر کارشناس فنی این رشته و همچنین مسئولان ارشد باشگاه کاله از رفتن به لیگ برتر بسکتبال صرف نظر کرد و دوباره برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک اعلام حضور کرد.
به گزارش فارس، تیم بسکتبال کاله مازندران از هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید سجودی بابل به مصاف تیم مانیزان کرمانشاه می‌رود.
در رقابت‌های امسال لیگ دسته یک بسکتبال کشور 22 تیم حضور دارند که در گروه نخست10 تیم و در گروه دوم نیز 12 تیم با هم به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول