اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار تنگسیری:

هرگز از شهادت نمی‌هراسیم/ دشمن با توطئه علیه ایران سیلی محکمی می‌خورد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه با اشاره به تهدید ترور سرداران بزرگ نظام از جمله سردار سلیمانی از سوی مقامات آمریکایی گفت: دشمنان باید بدانند که ما هرگز از شهادت نمی‌هراسیم.

هرگز از شهادت نمی‌هراسیم/ دشمن با توطئه علیه ایران سیلی محکمی می‌خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سردار علیرضا تنگسیری در یادواره 45 شهید بخش توکهور و هشت‌بندی در منوجان اظهار داشت: تمام فتنه‌هایی که در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه صورت می‌گیرد، توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت امریکا انجام می‌شود.
وی افزود: دشمنان با اعزام ناو و نیروها در منطقه خلیج فارس به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند تا به اهداف خود برسند.
تنگسیری با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه تصریح کرد: گروهی از وهابی‌های دست‌نشانده آمریکا و انگلیس در کشورهای منطقه قصد اخلال در روند بیداری اسلامی را دارند تا از این طریق به خواسته‌های خود برسند.
وی با قیاس امروز با دوران جنگ تحمیلی افزود: اکنون در کشور شاهد پیشرفت تکنولوژی‌ در بخش ادوات و تجهیزات نظامی هستیم و کشور آمادگی کامل مقابله با دشمنان را داراست.
تنگسیری گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در هجوم توطئه‌های کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس و احزاب نرم قرار گرفته است که هوشیاری و بیداری ملت ایران را می‌طلبد.
تنگسیری بیان داشت: اگر دشمنان قصد توطئه و فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند، سیلی محکمی از ما می‌خورند.
وی بیان کرد: امروز آمریکا با تهدید ترور سرداران بزرگی مانند سردار قاسم سلیمانی، قصد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و مسئولان را دارند.
فرمانده سپاه خلیج‌ فارس خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که ما هرگز از شهادت نمی‌هراسیم و هر کجا که لازم باشد با خون خود درخت انقلاب را آبیاری می‌کنیم.
وی با ذکر خاطره از همرزمان خود در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: شهادت اتفاقی نیست و افتخار و لیاقت می‌خواهد و امروز نیز پیروی از راه شهدا و ولایت فقیه گامی در راستای انقلاب و اندیشه‌های امام راحل است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول