اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان:

زمان دقیق سفر رئیس جمهور به زنجان مشخص نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه سفر دور چهارم رئیس جمهور به استان انجام می‌شود، گفت: زمان دقیق سفر رئیس جمهور به زنجان مشخص نیست.

زمان دقیق سفر رئیس جمهور به زنجان مشخص نیست
امرالله حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: استان از آمادگی لازم برای حضور رئیس جمهور به استان برخوردار است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
وی با بیان اینکه در صورت اعلام مرکز هماهنگی‌های لازم برای دور چهارم سفر هیئت دولت به استان انجام می‌شود، افزود: هنوز در این خصوص اطلاعی وجود ندارد.
مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای حضور گسترده مردم اندیشیده شده است.
وی تصریح کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان وجود دارد و جلسات مختلفی در این راستا برگزار شده است.
حسنی از برگزاری سه جلسه ستاد انتخابات استان در استانداری زنجان خبر داد و بیان داشت: کمیته‌های مختلف انتخابات تعیین و وظایف هر یک از کمیته‌ها مشخص شده است.
وی تصریح کرد: کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی این ستاد که به عهده اداره کل روابط عمومی است، برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای تبلیغ و اطلاع‌رسانی مطلوب در زمینه انتخابات انجام داده است.
مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان بر لزوم حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان زنجان در این انتخابات نیز به نحو مطلوبی شرکت می‌کنند.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه با صدا و سیمای مرکز استان برای اطلاع‌رسانی مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: در این تفاهم‌نامه برنامه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات با زبان محلی اطلاع‌رسانی می‌شود.
حسنی فعالیت لینک انتخابات را در سایت استانداری زنجان را در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انتخابات مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق این لینک آخرین اطلاعات مربوط به انتخابات را دریافت کنند.
وی بیان داشت: هر چه که به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می‌شویم تب و تاب انتخابات گسترش یافته و برنامه‌های احزاب مشخص می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول