اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان و رئیس اداره بازرگانی مراغه:

60 تن ارزاق سهمیه هیئت‌های حسینی در مراغه توزیع شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان و رئیس اداره بازرگانی مراغه، از توزیع 60 تن ارزاق ماه‌های محرم و صفر میان هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.

60 تن ارزاق سهمیه هیئت‌های حسینی در مراغه توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره بازرگانی شهرستان مراغه، باقر اصل‌نجاری در نشست هماهنگی توزیع نذورات با حضور روسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته و با حمایت وزارت صنعت، معدن، ارزاق از قبیل برنج، روغن نباتی و شکر بین هیئت‌های حسینی شهرستان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی دارای مجوز می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی و متولیان مساجد نیز با حضور در اداره اوقاف و اخذ معرفی‌نامه از این سهمیه استفاده کنند.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان مراغه با بیان اینکه پایان ماه صفر آخرین مهلت دریافت این سهمیه است، اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با بخشداری سراجو و در زمینه رفاه حال هیئت‌های مذهبی روستایی، متولیان هیئت‌های مذهبی تابعه این بخش می‌توانند با مراجعه به محل بخشداری نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.
اصل‌نجاری با گله از موضع‌گیری برخی مطبوعات شهری در ارتباط با توزیع جهت‌دار نذورات ماه‌های محرم و صفر گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی اداره بازرگانی تامین و توزیع کالا در زمان‌های مختلف سال مانند ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) بوده که این کار همه ساله با هماهنگی نماینده فرماندار، اداره تبلیغات اسلامی همچنین اداره اوقاف و امور خیریه صورت می‌پذیرد و در این زمینه اداره بازرگانی در انتخاب هیئت مذهبی مربوطه دخل و تصرفی ندارد.  
هم اکنون 132 هیئت مذهبی مجوزدار در شهرستان مراغه فعالیت دارند که از این تعداد  75 هیئت مذهبی شهری و 57 هیئت روستایی است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول