اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان خبر داد:

فعال بودن همه پروژه‌های سازمان همیاری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان گفت: همه پروژه‌های عمرانی سازمان همیاری زنجان در شهرهای مختلف فعال است.

فعال بودن همه پروژه‌های سازمان همیاری زنجان
محمد مهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همه پروژه‌های سازمان همیاری شهرداری زنجان در حال حاضر فعال بوده و طبق برنامه اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه روند اجرایی برخی پروژه‌ها به دلیل برودت هوا با کندی پیش می‌رود، تصریح کرد: همه پروژه‌ها در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: سالن ترانزیت کالای فرودگاه زنجان در دست اقدام است و فعالیت‌های آن پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از این مجموعه بیان داشت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و سعی می‌شود در زمان معین به اتمام برسد.
احمدیان از فعال بودن عملیات اجرایی پروژه‌های گاوازنگ و غار کتله‌خور زنجان خبر داد و یادآور شد: تا پایان آذر ماه سال جاری سپتینگ فاضلاب غار کتله‌خور به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از برگزاری جشنواره تندیس‌های یخی در زنجان خبر داد و بیان داشت: دبیرخانه این جشنواره فعال شده و برنامه‌ریزی برای برگزاری این برنامه انجام شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: همه هنرمندان دوره قبلی جشنواره برای شرکت در این جشنواره دعوت شده‌اند.
وی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های ‌زنجان با توجه به وظایف اساسی شهرداری‌ها در تأمین نیازمندی‌های شهری و تأسیسات مورد نیاز عمومی با هدف کمک به تأمین خودکفائی شهرداری‌های عضو تشکیل شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان بیان داشت: شهرداری‌ها ازطریق تجمیع امکانات و سرمایه‌های کوچک و پراکنده آنها و اهتمام در کاهش اتکای اعضا به عوارض برای اداره امور شهر و شهرداری و افزایش توان مالی شهرداری‌های عضو ازطریق ایجاد درآمدهای ناشی از تولید، فعالیت‌های اقتصادی، خدماتی بر طبق اصول بازرگانی و با شخصیت حقوقی مستقل تأسیس و برابر مفاد اساسنامه اداره می‌شود.
وی یادآور شد: این سازمان می‌تواند به همه عملیات و معاملات مالی و تجاری و بازرگانی اعم از واردات و صادرات و قبول نمایندگی شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی و قبول پیمانکاری اعم از آنکه به طور مستقیم و غیرمستقیم به همه یا هر یک از موضوعات اساسنامه مربوط باشد، اقدام می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول