اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان خبر داد:

برگزاری سالگرد شهید مجید شهریاری در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان گفت: گرامیداشت نخستین سالگرد شهید مجید شهریاری در زنجان برگزار می شود.

برگزاری سالگرد شهید مجید شهریاری در زنجان
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت شهید مجید شهریاری مراسم گرامیداشت این شهید در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم با حضور همسر شهید شهریاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری حضور دارند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه این مراسم ساعت 10 صبح روز شنبه دوازدهم آذر برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه دانشجویان و اساتید دانشگاه زنجان به همراه مسئولان استان در این مراسم حضور دارند.
وی یادآور شد: این مراسم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و بسیج اساتید دانشگاه زنجان در سالن الغدیر برگزار می‌شود.
بابایی تصریح کرد: با وجود هجمه‌های سنگین استکبار جهانی و راه‌اندازی جنگ نرم برعلیه ارزش‌های نظام حفظ این ارزش‌ها تنها در سایه توجه به خون شهدا و پاسداری از این ارزش‌ها اتفاق می‌افتد.
وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به مردم بزرگ کشور درس مقاومت را یاد داده و امروز هم بهترین راه و شیوه برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب پیروی و زنده نگه داشتن یاد شهدا است که با ایثار بهترین سرمایه خود به ما آموختند که چگونه از حریم ولایت دفاع کنیم.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره از طریق ترور دانشمندان ضرباتی را بر کشور وارد آورده‌اند که موجب بیداری بیشتر مردم و ادامه راه آنان شده است.
وی با بیان اینکه دانشجویان این شهید ادامه دهنده راه وی هستند، بیان داشت: ادامه راه شهید شهریاری بر همگان واجب است.
بابایی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تاکید کرد و گفت: شهریاری‌های زیادی در کشور وجود دارند که این راه را ادامه می‌هند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول