اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان:

فضیلت علم‌آموزی در خانواده‌ها باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلفان گفت: فضیلت علم‌آموزی در خانواده‌ها باید نهادینه و تقویت شود.

فضیلت علم‌آموزی در خانواده‌ها باید تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت الله نصیری‌پور چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون بانوان شهرستان دلفان گفت: فرهنگ حجاب وعفاف نیازمند علم‌آموزی است و این علم باید در بنیان خانواده تقویت شود.
وی بازدید‌های ادواری کمیته حجاب و عفاف شهرستان از ادارات را لازم و ضروری دانست و افزود: در جهت اسلامی سازی محیط کار بانوان شاغل، گزارش اداراتی که بانوان آن با آقایان مشترک کاری دارند به کمیته حجاب و عفاف داده شود تا در این خصوص با مسئولان مربوطه رایزنی‌های لازم صورت پذیرد.
نصری‌پور اجرای طرح توانمندسازی دختران روستایی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و امور بانوان فرمانداری را نیاز مهمی عنوان کرد و گفت: شبکه بهداشت موظف است ضمن تهیه قرص‌های فولیک اسید و دعوت از یک ماما با وسایل مورد نیاز همکاری لازم را انجام دهید.
وی تصریح کرد: در جهت آسیب شناسی بانوان و برنامه‌های پیشگیرانه با همکاری ادارات هلال احمر، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت کارگاه‌های مهارت‌های پیش از ازدواج برای دختران در معرض ازدواج برگزار کنند و برای تشکیل بنیاد ازدواج آسان و رواج فرهنگ ازدواج‌های آسان، کمیسیون بانوان برنامه‌های پیشنهادی خود را اعلام و از افراد کارشناس در این خصوص دعوت به عمل آورد.
نصیری‌پور افزود: با بهره‌گیری از امام جمعه شهرستان با توجه به تألیفات متعدد در زمینه‌های مختلف به عنوان استاد مربوطه یک دوره کلاس‌های آموزشی برای بانوان شاغل در ادارات و اعضای کمیسیون بانوان برگزار شود.
فرماندار دلفان با توجه به نقش آموزش در مقاطع و سنین کودکی بازدید از مهدهای کودک‌ سطح شهرستان از نظر مطابقت با موازین شرعی را لازم و ضروری دانست.
در پایان جلسه و بعد از رایزنی‌های سایر اعضای کمیسیون تصمیم‌های اتخاذ شده، اعضای جلسه در این خصوص اعلام آمادگی کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول