اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود:

توزیع 5 هزار جلد کتاب در سطح مراکز فرهنگی جوانرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار جلد کتاب در سطح شهرستان جوانرود توزیع شده است.

توزیع 5 هزار جلد کتاب در سطح مراکز فرهنگی جوانرود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، محمد رئوف محمدی‌زاد گفت: کتاب هویت واقعی معرفت و دانش بشری است و کسب معرفت تنها از طریق کتاب ممکن می‌شود.
وی تصریح کرد: فرهنگ و هنر و تمدن جامعه جز با مطالعه کتاب حاصل نمی‌شود و بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اقوام و جوامع امروزی در گذشته دارای خط و کتاب ویژه خود بوده‌اند‌.
محمدی‌زاد افزود: بخشی از ارتقای فرهنگ عمومی جامعه‌، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب و غنی‌سازی کتابخانه‌های مراکز شهر و مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم از طریق توزیع کتاب در بین آنها حاصل شده است که در آینده تاثیر چشم‌گیری بر روند مطالعه کتاب در جامعه خواهد داشت‌.
وی ضمن توجه به سنت حسنه اهدای کتاب رایگان گفت: تا‌کنون 5 هزار جلد کتاب در سطح این شهرستان توزیع شده و بخشی از این کتب به صورت رایگان به کسانی که کمتر توان خرید کتاب داشته‌اند اهدا شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول