اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات زنجان:

اقدام دانشجویان اعتراض به استعمارگری انگلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: اقدام دانشجویان اعتراضی به استعمارگری انگلیس در جهان است.

اقدام دانشجویان اعتراض به استعمارگری انگلیس است
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس مطالبات مردم ایران است که تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه عملکرد نامطلوب دولت انگلیس موجب تجمع دانشجویان در برابر این سفارت شده است، تصریح کرد: فشار، توطئه و تحریم‌های مختلف کشور انگلیس در سال‌های متمادی نسبت به کشور اسلامی موجب شده است تا همه مردم به ویژه دانشجویان در برابر این توطئه‌ها واکنش نشان دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جنایت‌های دولت انگلیس در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب صدمات مختلفی به کشور شده است که اقدام دانشجویان اعتراضی به این مسئله محسوب می‌شود.
وی گفت: برخوردهای نامناسب با ملت ایران و عملکرد خصمانه در برابر کشور همواره ادامه داشته و موجب شده تا دانشجویان به صورت خودجوش در مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و این حرکت مردمی را انجام دهند.
حسینی با بیان اینکه گرچه این اقدام از نظر ملت به موقع و مناسب بود اما از نظر دیپلماتیک مشکلاتی را به وجود می‌آورد که باید به این امر توجه شود.
وی خواست همه مردم ایران را مقابله با دولت انگلیس و اقدامات آن عنوان کرد و بیان داشت: در طول 32 سال گذشته دشمنان اسلام توطئه ‌چینی‌های مختلفی علیه کشور انجام داده‌اند که این اقدام تنها در برابر این دشمنی‌ها، اقدام کوچکی محسوب می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: توطئه‌های انگلیس به قدری در کشور زیاد است که احساسات مردم را نیز برانگیخته است.
وی بیان داشت: سفارت انگلیس همواره در کشور مرکزی برای توطئه‌چینی بوده و برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای مقابله با کشور انجام شده است که ضروری است به این امر مهم توجه شود.
حسینی افزود: دانشجویان همواره پیشرو فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بوده و در این اقدام نیز به خوبی جایگاه خود را نشان دادند.
وی گفت: دانشجویان در سالگرد شهادت استاد مجید شهریاری در مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و با اقدامات ضد انسانی آنان از جمله ترور دانشمندان ایرانی محکوم کردند که مورد تایید مردم نیز است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: دانشجویان دانشگاه‌های تهران در سالگرد شهادت مجید شهریاری استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع بزرگ دانشجویی را عاملی برای مقابله با اقدامات انگلیس و عوامل دشت نشانده آن دانسته و در برابر تهدیدات آنان مقابله می کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول