اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

صنایع شیر از خارج گلستان تامین می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: صنایع تبدیلی استان با یک سوم ظرفیت، کار می‎کند که این نشان از فروش نیست بلکه کمبود مواد اولیه است و همین امر سبب شده تا صنایع شیر، از خارج استان تامین شود.

صنایع شیر از خارج گلستان تامین می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران شهرستان گرگان اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان گلستان در دوره فعالیتشان از نظر حمایت واحدهای تولیدی نمره ضعیفی گرفتند.
وی در خصوص پاسخ یکی از نمایندگان درباره افزایش قیمت شیر خاطرنشان کرد: نمایندگان ما در اکثر مسائل تصمیم‎گیری می‎کنند اما وقتی درباره گرانی شیر از آنها پرسیده می‎شود می‎گویند در حوزه تخصصی آنها نیست و متاسفانه این همراهی از سوی برخی از نمایندگان در حق استان وجود ندارد.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان تصریح کرد: فراورده شیر، نیاز یک میلیون و 700 هزار جمعیت استان است که باید در سبد خانوارها قرار گیرد لذا ما حمایت نمایندگان گلستان را تنها از یک واحد تولیدی نمی‎خواهیم بلکه توجه همه‎جانبه از یک صنعت، می‎تواند راهگشای مشکلات باشد.
بهرامی اتحاد و هماهنگی نمایندگان را با واحدهای تولیدی و دستگاه‎های اجرایی بسیار موثر دانست و بیان داشت: تعداد اندکی از نمایندگان استان، ارتباط نزدیکی با صنعت،معدن و تجارت دارند و همیشه وضعیت را رصد می‎کنند که این حمایت قابل تقدیر است اما برخی نمایندگان حتی نمی‎دانند خانه صنعت کجاست که با این شرایط چگونه می‎توان توسعه صنعت را در استان انتظار داشت.
وی اذعان داشت: استان گلستان دارای بهترین واحد دامداری یک هزار راسی است که گاوهای آن از کشور کانادا تامین شده است که اینها نیازمند حمایت می‎باشد و اگر در استان پنج واحد دامداری با چنین رویکردی ایجاد شوند مشکل تامین شیر در گلستان وجود نخواهد داشت.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان حمایت قانونگذاران را امری مهم تلقی کرد و متذکر شد: بخش خصوصی فعال‎تر شده و صنعت، معدن و تجارت نیز همگام و همسو شده‎اند که این به تنهایی نمی‎تواند جوابگو باشد، حمایت نمایندگان بهترین راهی است که سبب توسعه و پیشرفت می‎شود، صرف اینکه نمایندگان استان زمان انتخابات به صنعت توجه کنند توهین و جفای بزرگی به صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول