اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شهرداری مشهد:

‌شهرداری برای "ریال ریال" پول مردم برنامه دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شهرداری مشهد گفت: شهرداری برای ریال به ریال پولی که مردم در قالب عوارض در اختیار شهرداری قرار می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کند.

‌شهرداری برای "ریال ریال" پول مردم برنامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی حامدمقدم اظهار داشت: شهرداری مشهد در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور که اواخر آبان ماه امسال با حضور بیش از 300 شهرداری از سراسر کشور در تهران برگزار شد، موفق به کسب رتبه برتر کشوری در تمام رشته‌های اصلی برگزاری نمایشگاه شد. 
سخنگوی شهرداری مشهد اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که هیئت داوران این جشنواره در بخش‌های مختلف انجام داد، شهرداری مشهد موفق به کسب رتبه برتر کشوری در همه بخش‌ها شد، که افتخاری بزرگ برای مردم شهر مشهد محسوب می‌شود.
حامدمقدم خاطر نشان کرد: شهرداری مشهد در این نمایشگاه توانست در هفت بخش مختلف شامل اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری،حمل و نقل شهری، خدمات شهری، مدیریت پسماند، آموزش و پژوهش، مدیریت بحران و فرهنگی و اجتماعی، رتبه برتر را در بین 300 شهرداری از سراسر کشور کسب نماید.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد تاکید کرد: شهرداری‌های کلانشهرهای بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان و... تنها توانستند در یک یا چند بخش رتبه‌هایی را کسب نمایند، اما شهرداری مشهد توانست در تمامی زمینه‌ها حائز رتبه برتر کشوری شود.
حامدمقدم تصریح کرد: کسب این رتبه حاصل تلاش تمامی مدیران و کارکنان شهرداری در مناطق دوازده‌گانه شهر و معاونت‌های مختلف بوده و همه همکاران ما در این افتخار بزرگ سهیم هستند.
وی خاطر نشان کرد: کسب این رتبه برتر نتیجه اعتماد و مشارکت مردم مشهد در امور شهری است.
حامدمقدم اظهار داشت:شهرداری برای ریال به ریال پولی که مردم در قالب عوارض در اختیار شهرداری قرار می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کند، که این اعتماد شهروندان به شهرداری در پرداخت به موقع عوارض در کنار مدیریت یکپارچه مسئولان شهرداری، باعث شده تا شهرداری مشهد در مقیاس ملی، حائز رتبه‌های برتر شود.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد، کسب این رتبه‌ها را برای شهرداری و مردم مشهد بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: برای استمرار این موفقیت نیازمند مشارکت فعال تمامی شهروندان هستیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول