اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سقای بی‌ریا در گفت‌وگو با فارس:

مصوبه کاهش روابط با انگلیس نشان‌دهنده اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مصوبه کاهش روابط با انگلستان اقدام مناسبی بود که توسط مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و اقتدار نظام را به رخ سایر کشورها ‌کشاند.

مصوبه کاهش روابط با انگلیس نشان‌دهنده اقتدار نظام است
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش سطح روابط با انگلستان اظهار کرد: این مصوبه یکی از بهترین مصوبات مجلس و اقدام مناسبی بود که توسط مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
وی ادامه داد: این مصوبه نکات مثبت بسیار زیادی داشت از جمله در این مصوبه حالت تشدید نیز دیده شده و به وزارت امور خارجه اجازه داده شده است که اگر انگلستان از این مصوبه عبرت نگرفت سطح روابط را بازهم کاهش دهند و همچنین اگر از فعالیت‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی دست برداشت روابط را به حالت عادی بازگردانند.
عضو هیئت ‌علمی موسسه آموزشی و پ‍ژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه این مصوبه اقتدار ایران را به سایر کشورها نیز نشان می‌دهد، عنوان کرد: در این مصوبه به وزارت امور خارجه اجازه داده شده است که اگر کشورهای دیگری نیز اقدامات مشابه انگلستان انجام دادند کاهش روابط را بررسی کند.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان ایران در بحران بسر می‌برند، تصریح کرد: آنها تمام تلاش خود را برای خارج شدن از بحران به کار خواهند بست و در این راستا هر ترفندی را به‌کار می‌گیرند ولی مصوبه اخیر مجلس نشان داد که ملت ایران با هوشیاری کامل اقدامات آنها را رصد می‌کند.
سقای بی‌ریا با بیان اینکه مسئولان تمام موارد و فعالیت‌های انگلستان را در سال‌های اخیر بررسی کرده و به این اقدام دست زدند، بیان کرد: مصوبه اخیر مجلس نشان داد که مسئولان جمهوری اسلامی در مقابل هرگونه دشمنی علیه نظام جمهوی اسلامی ایستادگی خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت دکتر شهریاری، افزود: دشمن متوجه باشد که با ترور نمی‌تواند مانع حرکت قطار جمهوری اسلامی به سمت فتح قله‌های پیشرفت شود و تنها خباثت خود را با انجام ترور نشان می‌دهند.
مسئول دفتر جامعه‌ مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در هوشیاری کامل به‌سر می‌برند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی کشور بسیاری از توطئه‌ها را در همان بدو تشکیل خنثی می‌سازد و این هم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول