اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور:

ماهیت تهدیدات دشمنان پیوسته در حال تغییر است

خبرگزاری فارس: معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ماهیت تهدیدات دشمنان در حوزه غیرنظامی پیوسته در حال تغییر است که آشنایی با این تغییرات از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.

ماهیت تهدیدات دشمنان پیوسته در حال تغییر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ساسانی ظهر امروز در همایش آموزشی پدافند غیر عامل مدیران ارشد استان مرکزی اظهار داشت: مبارزه با دشمنان در حوزه غیر نظامی بسیار مشکل‌تر از حوزه نظامی است، چرا که دشمن در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده و دائما در حال تغییر مواضع است.
وی با تاکید بر ضرورت آشنایی مردم و مسئولان با این ترفندهای دشمن خاطر نشان کرد: امروز دشمن از هر ضعفی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، صنعتی، سایبری و بیولوژیک استفاده کرده و این مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهد که باید در همه زمان‌ها در برابر این نوع برنامه‌های دشمنان آماده بود و بهانه به دست آنها نداد.
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر اهمیت مدیریت بر فکر و ذهن دشمنان گفت: دستیابی مدیران دستگاه‌ها در بخش‌های اجرایی  به مدیریت فکر و ذهن دشمنان در پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ساسانی تاکید کرد: پدافند غیر عامل موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات و تجهیزات در برابر تهدیدات دشمنان می‌شود و در ارتقای پایداری ملی، تسهیل مدیریت بحران و فعالیت‌های ضروری در حوزه غیرنظامی جایگاه ویژه‌ای دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه با توجه به شدت یافتن دشمنی دشمنان، داشتن آمادگی در بخش‌های مختلف در برابر توطئه‌های دشمنان از ضروریات است، گفت: امروز ایران اسلامی به اقتدار لازم در زمینه نظامی و غیر نظامی در منطقه دست یافته است و هیچ باکی از دشمنان ندارد.
ابوالقاسم نصراللهی با تاکید بر اینکه پدافند غیر عامل در حوزه مدیریت غیر نظامی از نیازهای مهم امروز کشور است، افزود: مدیران برای موفقیت در پدافند غیر عامل باید بر مبنای زیرساخت‌ها و شرایط سیاسی، فرهنگی و تاریخی در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.
وی گفت: بدون شک پدافند غیر عامل موجب استحکام بخشی، ایجاد تعادل، ایجاد مقاومت ملی و انسجام عمومی در جامعه شده و نتایج بسیار ارزشمندی به همراه دارد.
معاون سیاسی استاندار مرکزی تصریح کرد: پدافند غیر عامل باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد و مدیران باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری در دستور کار قرار دهند.
در این همایش پیرامون موضوعاتی چون تهدیدات، اصول و مبانی، قوانین و مقررات مرتبط با پدافند غیرعامل، آمایش و مکان‌یابی، استحکامات و سازه‌های امن و دفاع سایبری بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول