اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

مشکل واحدهای صنعتی ایلام برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه مشکل واحدهای صنعتی ایلام برطرف می‌شود، گفت: برای تحقق این مهم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستیم.

مشکل واحدهای صنعتی ایلام برطرف می‌شود
علی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه مشکل واحدهای صنعتی ایلام برطرف می‌شود، اظهار داشت: برای تحقق این مهم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستیم.
وی ادامه داد: ارتباط با صاحبنظران دانشگاهی و بهره‌گیری از توان و دانش صاحبنظران این بخش مدنظر بوده و در این راستا نیز تلاش می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در مجموع مرتفع شدن مشکلات واحدهای صنعتی ایلام نیازمند تعامل همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در استان ایلام است.
مهدوی تصریح کرد: بانک‌ها از جمله این دستگاه‌ها در استان ایلام هستند که باید در راه رفع مشکل واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان ایلام تلاش بیشتری کنند.
این مسئول اضافه کرد: بانک‌ها با تعامل و همکاری بیشتر با صاحبان و مالکان طرح‌های صنعتی موفق و مشکل‌دار در راستای توسعه صنعتی استان ایلام گام بردارند.
مهدوی تصریح کرد: بر این اساس این سازمان مصمم است تا نشستی را با مسئولان بانک‌های استان ایلام برگزار کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در این نشست مشترک نیز از مجتبی اعلایی استاندار ایلام نیز دعوت به عمل آمده است.
وی ادامه داد: بر این اساس قرار است در نخستین فرصت نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان ایلام با حضور استاندار ایلام برپا شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول