اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجله ملیکا منتشر شد

خبرگزاری فارس: شصت و ششمین شماره ماهنامه «ملیکا» ویژه مهدویت برای گروه سنی کودکان منتشر شد.

مجله ملیکا منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آینده روشن، در سرمقاله این نشریه خطاب به دانش‌آموزان آمده است: « تا حالا دوستان زیادی (در مدرسه) هم پیدا کرده‌ای. خانم معلم‌ها و آقا معلم‌های تازه را شناخته‌ای. اما فکر کنم یک روز مهم هست که باید بیشتر درباره‌اش بدانی»
در این شماره داستان‌های «فقط من و محمد(ص)» از معصومه سادات میرغنی، «پیراهن جدید آقای شب» از منیره هاشمی، «چادر مادربزرگ» از ساناز احمدی دوستدار، «شهر ظهور من» از زینب جعفری، «قرآن جلد طلایی» از بیژن شهرامی و «مدرسه خدا» از محدثه رضایی چاپ شده است.
همچنین فرهنگ‌نامه آفتاب از مجید ملامحمدی، شعر «روز بزرگ» از لیلا خیامی، یک مطلب علمی با عنوان «مورچه‌های کشاورز، مورچه های دامدار»، گزارشی با عنوان «شکوفه های بهشتی» از زهرا عبدی، معرفی تارنمای (سایت) عمو پورنگ (داریوش فرضیایی)، معرفی شهر ماسوله (استان گیلان) از امیر محب الحسینی، شیوه تهیه گزارش، آشنایی با کشور قطر از عصمت شهبازی، جدول از ابراهیم زارعی، معرفی شغل «پالان دوزی» از محدثه محمدی، مشکل من از مرتضی دانشمند، نقاشی‌های قشنگ شما، معرفی کتاب،  کاردستی از طاهره عرفانی و... منتشر شده است.
این مجله به صورت ماهانه به صاحب امتیازی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت)، به مدیرمسئولی سیدمسعود پورسیدآقایی و سردبیری مسلم ناصری منتشر می‌شود.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول