اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
رضا محتشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران امنیت عمومی تاکستان با هماهنگی قضایی وارد یک منزل شدند که در بازرسی از این منزل یک گرم و 10 سانت هروئین کشف و فردی 42 ساله را در این زمینه دستگیر کردند.
وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در بازرسی از منزل فردی 40 ساله 20 گرم کراک، 20 گرم سوخته تریاک، یک عدد وافور و یک دستگاه ترازوی توزین کشف و ضبط کردند.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در بازرسی از یک منزل مسکونی 75 گرم تریاک و 50 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران کلانتری 12 بازار قزوین پس از اطلاع از توزیع مواد مخدر با هماهنگی قضایی وارد یک منزل مسکونی شدند که در این اقدام پنج نفر در حال استعمال دستگیر و هفت گرم هروئین در بسته‌های آماده فروش و 10 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
محتشمی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهر محمودآباد پس از کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل فردی 25 ساله 15 گرم و 50 سانت شیشه، 34 و 50 سانت شیشه، هفت گرم و 50 سانت سوخته تریاک و 9 عدد پایپ کشف و ضبط کردند.
وی عنوان کرد: مأموران پاسگاه رجایی دشت در بازرسی از یک مغازه 11.5 گرم تریاک، 3.5 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط و فردی 27 ساله را در این ارتباط دستگیر کردند.
 
* کشف مواد مخدر از موتورسیکلت
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: مأموران کلانتری 13 باهنر حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و بازرسی بدنی از راکب 32 ساله آن 148 گرم تریاک در بسته های آماده فروش کشف و ضبط کردند.
وی اعلام کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در آزادراه قزوین تهران به یک دستگاه پراید مشکوک و پس از متوقف کردن آن، یک کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.
محتشمی توضیح داد: مأموران کلانتری 12 بازار قزوین در خیابان انصاری به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند فردی 18 ساله را دستگیر و از وی 15 گرم حشیش کشف و ضبط کردند.
وی گفت: مأموران کلانتری 12 بازار قزوین از استعمال مواد مخدر توسط فردی مطلع شدند که در مراجعه به محل مذکور فردی 35 ساله را دستگیر و از وی 125 گرم سوخته تریاک و سه حقه وافور کشف و ضبط کردند.                  
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: مأموران بخش ضیاءآباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و در بازرسی بدنی از راکب موتور سیکلت، دو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول