اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم فوتبال ملوان:

فجر سپاسی را شکست می‌‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تساوی برای هر دو تیم نتیجه قابل قبولی نیست و با استفاده از تمرینات تاکتیکی تیم فجر سپاسی را شکست می‌دهیم.

فجر سپاسی را شکست می‌‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار تیم ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر با فجر سپاسی شیراز، اظهار کرد: تساوی برای هر دو تیم نتیجه‌ قابل قبولی نیست و هدف ما براساس تمریناتی که انجام داده‌ایم شکست فجر و کسب سه امتیاز است.
وی افزود: با شکست تیم فجر به جدول لیگ برتر بر می‌گردیم و بازیکنان ملوان نیز از انگیزه خوبی برخوردار هستند.
سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: با توجه به شرایطی که هر دو تیم در جدول رده‌بندی دارند، سه امتیاز این بازی برای ما و تیم فجر از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه تساوی در این دیدار به درد تیم ما نمی‌خورد، خاطرنشان کرد: ما در خانه تنها به دنبال کسب سه امتیاز بازی مقابل فجرسپاسی هستیم.
پورغلامی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به نشستی که رئیس هیئت مدیره با نماینده بازیکنان و اعضای کادر فنی در‌باره حل مشکلات مالی آنها داشته است، روحیه بازیکنان بالا رفته و با شرایطی مطلوب مهیای دیدار با فجر هستند. 
 
* تمرینات خوبی قبل از دیدار با فجر داشتیم
وی درباره وضعیت تیم فجر سپاسی شیراز بیان کرد: فجر تیم خوبی است که به دلیل بدشانسی مانند تیم ما نتایج خوبی را نگرفته ولی بازیکنان این تیم به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کنند. 
سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: می‌خواهیم با شکست تیم فجر سپاسی شیراز و کسب سه امتیاز این بازی جایگاه ‌تیم را در جدول ارتقا دهیم.
وی با بیان اینکه ملوان در این دیدار بازیکن محروم ندارد، عنوان کرد: تنها دو بازیکن مصدوم هستند که احتمالا به بازی مقابل فجرسپاسی می‌رسند.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 روز جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.
قضاوت این دیدار را جمشید دانش‌مهر به همراه دو کمک خود مرتضی کریمی و علیرضا کناری به‌عهده دارند و اشکان خورشیدی نیز داور چهارم و جوادی تقی‌پور ناظر این دیدار هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول