اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

برگزیدگان دوومیدانی در بومهن معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقه دوومیدانی پسران به مناسبت هفته بسیج در بومهن برگزار شد و برترین‏های این رقابت‏ها ظهر امروز معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان دوومیدانی در بومهن معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران که تعامل خوبی را با آموزش و پرورش آغاز کرده است، بین دانش‌آموزان این منطقه مسابقه دو و میدانی برگزار کرد.
این مسابقه با همکاری هیئت دو و میدانی بخش مرکزی تهران به مناسبت هفته بسیج و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در نوجوانان و مدارس برگزار شد که با استقبال خیلی خوب دانش‌آموزان همراه بود.
این مسابقه به مسافت چهار کیلومتر از مدرسه شهید باهنر تا سالن علامه طباطبایی برگزار شد که در آن 330 دانش‌آموز از دبیرستان‌های امیرالمؤمنین، وحدت،‌ هنرستان هادی، هنرستان شهید چمران، دبیرستان شهدای انقلاب، دبیرستان فارابی و مدرسه راهنمایی شهید باهنر شرکت داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بومهن و مسئولان مدارس در پایان به نفرات اول تا دهم جوایزی اهدا کردند.
بر این اساس، نفرات اول تا دهم این دوره از مسابقات نیز علی کفایتی، ماهان منوری، محمدجواد ناروئی، مهران ربیعی، حسن رجائی، حمیدرضا عزیزی، ایوب گراوند، سیدعلی‏رضا رشیدی، میلاد اکبری  محمدحسین علیجانی معرفی شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بومهن و پردیس در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگار فارس گفت: مذاکرات خوبی با اداره آموزش و پرورش داشتیم و قرار است از این پس تعاملات بیشتری با آنها صورت گیرد و به همین خاطر مسابقه اخیر را به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و انگیزه ما را برای پرداختن به ورزش دانش‌آموزی بیشتر کرد.
علی‏رضا پرویزی بیان داشت: امیدواریم در این مسابقات بتوانیم استعدادهای خوب رشته‌های مختلف را کشف کنیم و زیرپوشش قرار دهیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول