اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد:

شرکت 2800 نفر در مسابقه "وقف و مردم" در همدان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از شرکت بیش از 2 هزار و 800 نفر در پنجمین دور از مسابقه "وقف و مردم" در همدان خبر داد.

شرکت 2800 نفر در مسابقه "وقف و مردم" در همدان
هادی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دوره اول مسابقه وقف و مردم در سال گذشته در همدان‌ اظهار کرد: این مسابقه در سال جاری برای دومین سال متولی با توجه با استقبال بی‌شائبه و چشمگیر مردم برگزار شد که اکنون پنجمین دوره خود را می‌گذراند.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقه "وقف و مردم "، معرفی و شناساندن فرهنگ غنی و ارزشمند وقف، موقوفات و امامزادگان استان به مردم است، گفت: این مسابقه فرصت بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط و تعامل با مردم و جلب اعتماد آنها نسبت به اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان است.
‌معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه از دیگر اهداف برگزاری مسابقه "وقف و مردم"، آشنایی با وظایف و اختیارات اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان است، خاطرنشان کرد: هدفگذاری این مسابقه در سال جاری در شش دوره بود که در حال حاضر پنجمین دور خود را با حضور بیش از 2 هزار و 800 نفر از مردم سراسر استان همدان سپری کرده است.
وی ابراز کرد: حضور مردم در دور پنجم مسابقات "وقف و مردم" در همدان نشان از میل و رغبت مردم دارالمؤمنین نسبت به مفاهیم و آموزه‌های اصیل اسلام است.
میرزایی تصریح کرد: نکته شایان توجه این است که از بین 2 هزار و 800 شرکت کنده در دور پنجم مسابقات:وقف و مردم"، یک هزار و 700 نفر پاسخ صحیح داده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دور ششم مسابقه"وقف و مردم" در هفته وقف برگزار می‌شود که سئوال این مسابقه از استفتائات مقام معظم رهبری در زمینه وقف بوده و به صورت ویژه‌ای برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول