اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 آذر ماه؛

آزمون استخدامی شهرداری‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان 25 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی شهرداری‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رشید صحابی اظهار داشت: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و افراد پذیرفته شده پس از اعلام نتایج و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی، فعالیت خود را در 67 شهرداری استان آغاز می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به آغاز ثبت‌نام شرکت در این آزمون از اول آذرماه، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام تا پایان پنجم آذرماه ادامه داشت و از ساعت 24 این روز برای رفاه حال متقاضیان تا ساعت 24 روز هفتم آذر ماه تمدید یافت.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به آدرس www.imo.org.ir و  http://register.omorshahrdari.ir مراجعه و ضمن مطالعه دفترچه احراز شرایط، اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کنند.
صحابی اعلام کرد: چنانچه متقاضیان در زمان ثبت‌نام دچار مغایرت و اشتباهی شده‌اند می‌توانند بعد از اتمام مهلت ثبت نام با مراجعه به سایت و فعال کردن میانبر ویرایش نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: از طریق این آزمون هزار و 339 نفر نیرو جذب می‌شود که از این تعداد 381 نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی استخدام شهرداری‌های استان را گام بزرگی در راستای اشتغال‌زایی و ارتقای سطح تخصصی و علمی شهرداری‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول