اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت گرفت؛

برگزاری 3 نمایشگاه عرضه تولیدات چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال سه نمایشگاه عرضه تولیدات داخلی این استان به‌منظور معرفی کالاهای داخلی استان برگزار می‎شود.

برگزاری 3 نمایشگاه عرضه تولیدات چهارمحال و بختیاری
علی شهریارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات استان گامی موثر در معرفی کالاهای تولیدی چهارمحال و بختیاری به خارج از استان و کشور است.
وی افزود: بر اساس تقویم برگزاری نمایشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری در سال جاری برگزاری 15 نمایشگاه در این استان در دستور کار قرار گرفته است، که از این تعداد تاکنون 12 نمایشگاه برگزار شده، و مابقی نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد.
شهریارپور آشنایی با تولیدات داخلی و افزایش توان استان در زمینه کارآفرینی را از مهم‌ترین دلایل برگزاری نمایشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف در این استان برشمرد و گفت: معرفی پتانسیل‌های استان، کاهش هزیته‌ها، بازاریابی و چگونگی دسترسی آسان به تولید از دیگر  اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خروجی برخی از نمایشگاه‌های برگزار شده مناسب استان نیست، گفت: برخی نمایشگاه‌ها در این استان بدون اینکه ضرورتی برای برگزاری آن‌ها وجود داشته باشد مانند گذشته در یک مقطع خاص از سال برگزار می‌شود.
وی خواستار توجه بیش از پیش به مباحث فرهنگی در راستای برگزاری نمایشگاه‌ها در دست استان شد و گفت: مباحث کشاورزی، آموزشی و آب از دیگر موضوعاتی است که در برگزاری نمایشگاه‌های این استان توجه چندانی به آنها نمی‌شود.
شهریارپور اضافه کرد: با توجه به روند کاری ثبت و تصویب عناوین نمایشگاه‌ها در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان ضروری است که برهمین اساس لازم است تا فرایند اجرایی، نظارتی و خروجی‌های نمایشگاه‌های گذشته به این جلسه ارائه شود تا تصمیم‌گیری در این زمینه آسان‌تر صورت گیرد.
وی برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری را غیر ضروری عنوان کرد و افزود: از نظر هزینه ریالی ایران رتبه اول در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا را دارد که با توجه به این آمار دیگر نیازی به برگزاری نمایشگاه آرایشی و بهداشتی در این استان احساس نمی‌شود.
وی تاکید کرد: باید به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی باشیم تا بتوانیم خودمان را توانمندتر از آن‌چه هستیم به دیگر کشورهای دنیا معرفی کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول