اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری چهار همایش امر به معروف در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان از برگزاری چهار همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری چهار همایش امر به معروف در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این هفته اظهار داشت: چهار همایش در دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار می شود که همایش زنگ نمادین امر به معروف و نهی از منکر، همایش آموزشی با حضور برخی از صاحبان حرفه و مدیران ادارات و همایش آموزشی 23 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز آموزشی و تخصصی این شهرستان از جمله این همایش‌هاست.
وی همچنین برگزاری دو گشت ویژه، مصاحبه، تجمع روز جمعه این هفته آمران و ناهیان در نماز جمعه، نشست خبری، چاپ بنر و همایش آمران و ناهیان را دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان ذکر کرد.     
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان طی هشت ماه گذشته تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ آموزشی 300 نفره ناهیان ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کارگاه آموزشی سه ساعته در این همایش، دوره‌های آموزشی توجیهی برای 200 نفر از آمران به معروف و ناهیان از منکر، همایش امر به معروف ونهی از منکر برای اعضای شوراها در سه ماهه سوم سال، دوره‌های آموزشی برای 20 نفر از بازرسین، گردهمایی 100 نفر از ائمه جمعه و جماعات از جمله برنامه‌هایی است که طی این مدت برگزار شد. 
به گفته وی همچنین، برگزاری نمایشگاه قرآنی نوروزی، کلاس‌های آموزشی اصناف، کلاس‌های آموزشی ویژه 50 نفر از آمران و ناهیان به معروف خواهران، چاپ بنر و سخن هفته با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و اتوبوس‌ها، چاپ گاهنامه رشد، چاپ بروشور به مناسبت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های هشت ماه گذشته است.
رضوان‌نژاد، برگزاری جلسات مشاوره، برگزاری دوره‌های آموزشی زیارتی در طول سال، برنامه‌ریزی آموزشی برای مربیان و مدیران آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی برای آموزش اساتید دانشگاه‌ها و معاونت‌های ادارات و کارخانجات و تشکیل 600 جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده طی این مدت توسط ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان برشمرد. 
وی یادآور شد: همایش تجلیل از پیشکسوتان امر به معروف و نهی از منکر در دهه فجر امسال آخرین برنامه‌ای است که این ستاد در کاشان در سال جاری تدارک دیده‌است.
وی در ادامه از افزایش شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های شهرستان از 77 شورا در سال گذشته به 80 شورای فعال در سال جاری خبر داد.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان نیز در این نشست خبری گفت: برای ورود مردم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام شده‌است.
حجت‌الاسلام محمد فردوسی افزود: تاکنون 151 شورای امر به معروف به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان کاشان تشکیل شده‌است. 
به گفته وی از این تعداد شورای امر به معروف و نهی از منکر 83 شورا در سطح مساجد شهرستان، 36 شورا در سطح ادارات و اصناف و 32 شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی شهرستان کاشان تشکیل شده‌است.
فردوسی در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان در زمینه تذکر لسانی یادآور شد: گشت‌های ویژه‌ای از نیروهای مردمی طی هفته، سه روز تذکر لسانی در خیابان شهید رجایی کاشان را به مرحله اجرا گذاشته که بعد از گذشت 14 ماه از اجرای این طرح آثار و پیامدهای مثبت آن برای همشهریان مشهود است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول