اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

همایش امام سجاد حرکتی ماندگار برای هرمزگان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: برگزاری همایش انوار عرفانی، اخلاقی امام سجاد (ع) در هرمزگان حرکتی ماندگار در تاریخ این استان است.

همایش امام سجاد حرکتی ماندگار برای هرمزگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در نشست هماهنگی برگزاری همایش انوار عرفانی، اخلاقی امام سجاد (ع)، ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مناسب برای برگزاری همایش انوار عرفانی، اخلاقی امام سجاد (ع) اظهار داشت: تمامی روابط عمومی‌های ادارات در مرکز استان و شهرستان‌ها وظیفه دارند در زمینه اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی برگزاری این همایش از طریق سازمان خود تلاش کنند و البته حضور بانوان به طور قطع در این همایش بسیار مهم و حساس است.
وی ادامه داد: اگر پرچم کربلا نسل به نسل تا به امروز منتقل شده و همچنان در اهتزاز است مدیون حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است.
استاندار هرمزگان افزود: دیدگاهی اشتباه در مورد امام سجاد در اذهان رواج دارد و آن این است که عرفان این امام بزرگوار و صحیفه بزرگ سجادیه را کنار گذاشته و از ایشان تنها بیماری و ضعیفی را یاد می‌‌شود که باید این نگرش با فرهنگ‌سازی تغییر یابد.
استاندار هرمزگان در ادامه، برگزاری همایش انوار عرفانی، اخلاقی امام سجاد (ع) در هرمزگان را یک حرکت ماندگار در تاریخ این استان عنوان کرد و افزود: همه باید در این زمینه احساس وظیفه کنند و تمامی شهرستان‌ها نیز نه تنها امسال بلکه در سال‌های آتی هم در سی‌ام آذر ماه سالروز شهادت امام سجاد (ع) چنین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کنند.
وی بر ورود تمامی مدیران اعم از اعضای شورای اداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در مبحث فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: تمام برنامه‌هایی که در حوزه‌های مختلف عمرانی، تولیدی و اقتصادی صورت می‌گیرد اگر فاقد پیوست فرهنگی باشند به نوعی بیهوده هستند ادارات می‌تواند خروجی خوبی را به لحاظ فرهنگ‌سازی دینی داشته باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول