اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت و امنیت کشور:

نقش بسیج در شناسایی جریانات انحرافی بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت و امنیت کشور گفت: نقش بسیج در جریانات سیاسی فتنه 88 و شناسایی جریانات انحرافی در سه سال گذشته برکسی پوشیده نیست.

نقش بسیج در شناسایی جریانات انحرافی بر کسی پوشیده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین رسول جلیل‌زاده امشب در نشستی به مناسبت هفته بسیج در تبریز اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه‌اش در عمق تاریخ اسلام یعنی خانه علی(ع) و زهرا (س) و شاخ و برگش در آسمان‌هاست یعنی بسیجیان شهید آسمانی و عند ربهم یرزقون هستند.
وی افزود: بسیجیان حاضر نیز با اندیشه الهی خود موجود آسمانی هستند و میوه و ثمره بسیج امنیت کامل و آسایش برای ملت عزیز ایران است که دائما و پیوسته به ملت عرضه می‌شود.
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت و امنیت کشور گفت: نقش بسیج در جریانات سیاسی فتنه 88 و شناسایی جریانات انحرافی در سه سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و اینک جنگ نرم و توطئه‌های فرهنگی دشمنان، میدان نبرد دیگری برای بسیج گشوده است و اگر روزی بسیجیان در خاکریز جنگ و شهادت سبقت می‌گرفتند امروز نیز خاکریزی به نام جنگ نرم وجود دارد که باید مقابله با آن را رسالت اصلی خویش قرار دهند.
جلیل‌زاده خاطر نشان کرد: بی‌شک تاکید مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از بسیجیان ولایتمدار کرمانشاه، بر اهمیت نقش بسیج در رویارویی با چالش‌های مختلف باید به عنوان نقشه راه بسیج مدنظر قرار گیرد آنجا که فرمودند همه عرصه های ایران به روحیه بسیجی برای ادامه مسیر حرکت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با چالش‌ها، نیاز دارد و روحیه بسیجی باید روز به روز در همه بخش‌های ایران گسترش یابد و ملت ایران به لطف خداوند با همین روحیه بسیجی، قله های اقتدار جهانی را فتح خواهد کرد.
وی با تاکید بر پیام رهبر معظم انقلاب گفت: نقش بسیج و اشاعه تفکر بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مسلمان دنیا و جنبش بیداری اسلامی و ایجاد جنبش‌های عدالتخواهانه جهانی بسیار موثر و ارزشمند بوده است و بسیج نمونه کاملی از سازماندهی مسلمانان منطقه برای محو طاغوت‎های حاکم بر ملل اسلامی بوده و تحولات منطقه و جهان از جمله بیداری اسلامی و جنبش ضدنظام سرمایه‌داری منبعث از تفکر بسیجی در ایران اسلامی بوده و هم اینک جهان در برابر تفکر و فرهنگ عالم‌گیر بسیج سر تعظیم فرود آورده است که این وعده الهی در قرآن کریم است؛ الیس الصبح بقریب.
نماینده سابق مقام معظم رهبری در سپاه تهران بزرگ افزود: بالندگی انقلاب اسلامی منوط به توسعه و تعمیق بسیج است، اما هفته بسیج فرصتی است که بخشی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان فداکار، در عرصه‌های مختلف برای افکار عمومی و آحاد افراد جامعه به ویژه نسل جوان  بازگو و معرفی شود.
جلیل‌زاده ادامه داد: این از افتخارات انقلاب اسلامی ماست که امروز ده‌ها میلیون جوان بسیجی و تفنگدار اعم از زن و مرد برای دفاع از انقلاب و اسلام برابر دشمن آماده‌اند.
وی با اشاره به جنبش‌های ضدسرمایه‌داری در آمریکا و غرب خاطرنشان کرد: اینها فرهنگشان اخلاص است و کسی که فقط برای خدا کار کند خدا نیز مزد او را خواهد داد.
نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه حفاظت و امنیت کشور در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج در جامعه اظهار کرد: وقتی بسیج در متن جامعه باشد مسیر اصلی که توسط ولی فقیه ترسیم شده به انحراف نمی‌رود چرا که بسیجی مانع انحراف است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج امروز هم در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سازندگی و عمرانی بسیار خوب درخشیده و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.
جلیل‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی ملل جهان افزود: شعار محوری هفته بسیج امسال، "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" است که با توجه به حرکت‌های جهانی و نقش بسیجیان ایران اسلامی و سکان‌داری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای به عنوان سکان‌دار کشتی نجات بشریت انتخاب شده است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول