اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کردستان:

روحیه بسیجی در قضات کردستان نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به تاثیرات روحیه و تفکر بسیجی در پیشبرد کارها و تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، گفت: روحیه بسیجی در قضات دادگستری حاکم است و این تفکر در آنان نهادینه شده است.

روحیه بسیجی در قضات کردستان نهادینه شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی عصر امروز در مراسم تجلیل از قضات بسیجی کردستان در سنندج، به نقش بسیج و تاثیرگذاری آن در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج یکی از معجزات ارزشی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که در طول عمر 32 ساله خود همواره منشا خیر و برکات فراوانی برای این نظام الهی بوده است.
وی افزود: بسیج در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از جنگ نیز در عرصه‌های مختلف سازندگی، سیاسی و فرهنگی هرجا که نیاز بوده وارد شده و به زیبایی نقش‌آفرینی کرده است.
وی به حضور فعال بسیجیان در عرصه‌ مقابله با جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز بسیجیان با حضور آگاه و کارآمدشان در راستای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان توانمندتر از گذشته وارد میدان شده‌اند.
رئیس کل دادگستری کردستان به حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: موفقیت های روز افزون امروز کشور در عرصه‌های مختلف ناشی از حضور فعال بسیجیان است.
وی بسیج را ضامن وحدت و زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: ما باید با تقویت روحیه بسیج در جامعه در راستای حفظ انقلاب و ارزشهای این نهضت الهی تلاش کنیم.
گروسی با بیان اینکه ملت ایران الگوی بارز بیداری اسلامی منطقه است، تصریح کرد: امروزه ملت‌های ستم‌دیده منطقه با الهام از شیوه و روش اسلام ناب محمدی(ص) و الگوگیری از تفکر و شیوه رفتار بسیجیان علیه حکومت‌های ظلم قیام می‌کنند.
وی تقویت روحیه بسیج در میان افراد جامعه را با توجه به افزایش هجمه‌های فکری دشمنان ضروری خواند و ادامه داد:  تقویت  روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه ما را در مقابل هجمه‌های نرم و فکری دشمنان بیمه خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری کردستان در ادامه به رسالت‌ها و وظایف حوزه دادگستری اشاره کرد و گفت: انتظار مردم از دستگاهای قضایی بالاست و خادمان این عرصه باید شایستگی لازم را برای خدمت به مردم داشته باشند.
وی به نقش و حساسیت کار قضات اشاره کرد و افزود: فعالان این عرصه باید با توجه به دستورات و شئونات اسلامی در صدور و اجرای احکام قضایی دقت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول