اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان:

موفقیت‌های برق سمنان حاصل پشتکار متخصصان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: موفقیت‌های صنعت برق سمنان حاصل شایستگی و پشتکار کارکنان و حمایت خانواده آنان است.

موفقیت‌های برق سمنان حاصل پشتکار متخصصان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونان و کارکنان شرکت‌های برق منطقه‌ای سمنان، شرکت غرب نیرو، شرکت تعمیرات نیروی برق فارس و سمنان کوشا و خانواده آنان برگزار شد، از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم حسن مسلمی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با تبریک موفقیت‌های تحصیلی فرزندان همکار، وجود فرزندان شایسته و موفق را نشان از توجه و اهمیت خانواده‌ها به فرزندانشان دانست.
وی نقش پدر و مادر را در الگوپذیری فرزندان مهم و اساسی برشمرد و افزود: القای تفکر و نگرش پیشرفت به فرزندان و آمادگی ذهن برای ارتقای آنان، تشخیص استعدادها و مهارت‌های فرزندان و کمک برای شکفته شدن این استعدادها، از جمله وظایف اولیا نسبت به فرزندانشان است.
مسلمی کسب رتبه‌های عالی توسط فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای را در عرصه‌های مختلف تحصیلی، افتخاری برای پدران و مادران دانست و خطاب به فرزندان اظهار داشت: وجود پدر و مادر دلسوز و محیط آرام جهت تحصیل موهبتی است که باید با اطاعت و احترام نسبت به آنان حقشان ادا شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان موفقیت‌های صنعت برق را در عرصه خدمت‌رسانی نشان لیاقت و شایستگی و پشتکار کارکنان این شرکت و حمایت خانواده آنان برشمرد.
وی احداث پروژه پست 400 کیلوولت میامی و خط 400 کیلوولت شاهرود به علی‌آباد گرگان را از موفقیت‌های مهم به دست آمده دانست.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله قنبری، مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز با تبریک موفقیت‌های دانش‌پژوهان فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان اظهار داشت: امروز هجمه دشمنان اسلام بر روی جوانان این مملکت معطوف شده و در این تهاجم، اعتقادات دینی و مذهبی آنان مورد هجوم قرار گرفته است.
مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن ایام سوگواری سالروز شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: اگر در روز عاشورا ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) را مردم آن زمان پاسخ ندادند؛ امروز ما با تربیت صحیح فرزندان و علاقه‌مندی آنان به مسائل دینی و مذهبی و توجه دادن به ائمه اطهار (ع) می‌توانیم پاسخگوی آن ندا باشیم.
همچنین مراسم مشابهی به صورت جداگانه در شهرهای شاهرود و گرمسار به منظور تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز امور انتقال غرب و شرق شرکت برق منطقه‌ای سمنان و با حضور خانواده آنان برگزار شد.
در مجموع از 170نفر از دانش‌پژوهان ممتاز مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، استعدادهای درخشان و دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول