به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری بانک اطلاعات شهری، حجتالاسلام محمدعلی رضایی با اشاره به آغاز به کار بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه اظهار کرد: ارائه خدماتی به سایر شهروندان از سوی مرجعی که بتواند تمام نیازهای مردم را برطرف کند جز ضروریات جامعه است.
وی با بیان اینکه این خدمات باید به صورت نوین به مردم ارائه شود، بیان کرد: وقتی خدمات مرجعی در این زمینه از طریق کتاب، پکیج سیدی و سایت در اختیار مردم قرار گیرد، شاهد کاهش ترافیک، کاهش هزینههای روزمره زندگی تکتک آحاد جامعه میشود.
نماینده مردم تربتحیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی چنین خدماتی به آحاد جامعه ارائه شود برنامهریزی بهینه برای رسیدگی به کارهای ضروری از سوی شهروندان شتاب گرفته و مردم میتوانند در اسرع وقت به تمام کارهای خود برسند.
رضایی تاکید کرد: مردم با به همراه داشتن این مرجع که قسمت نوین آن هم به صورت سیدی در اختیار آنان قرار میگیرد میتوانند برای رسیدگی به امورات زندگی خود برنامهریزی کنند ضمن اینکه شهروندان سریع راهنمایی شده و از رفتوآمد زیاد تکتک افراد جامعه جلوگیری بهعمل میآید.
وی با اشاره به این که مشهد مقدس سالانه پذیرای بیش از 25 میلیون زائر است، اضافه کرد: بهتر است این خدمات در کنار این که به شهروندان ارائه میشود به زائران بارگاه منور رضوی خدمت بیشتری بکند تا آنان هم بتوانند از خدمات به نحو احسن بهرهمند شوند.
عضو مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: اگر این طرح به صورت پایلوت در خراسان رضوی به خوبی اجرا شود میتواند در سراسر کشور هم گسترش پیدا کند.
انتهی پیام/ج30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.