اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بازرگانی خوزستان خبر داد:

توزیع 2 هزار تن کالای اساسی بین هیئت‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان بازرگانی خوزستان از توزیع 2 هزار و221 تن کالای اساسی بین هیئت‌های عزاداری استان ویژه ایام محرم خبر داد.

توزیع 2 هزار تن کالای اساسی بین هیئت‌های خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از سازمان بازرگانی خوزستان، امیر حسین نظری اظهار داشت: یک‌هزار و 450 تن برنج، 596 تن روغن، 175 تن قند و شکر سهمیه به استان ابلاغ و با قیمت مصوب و دولتی توزیع شده است.
وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، توزیع این اقلام در بیشتر شهرستان‌ها انجام شده و امسال در تامین برخی اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری با کمترین مشکل مواجه هستیم.
به گفته این مقام مسئول، با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده با شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 مقرر شد که هیئت‌ها با مراجعه به این شرکت اجناس خود را تحویل بگیرند.
نظری با بیان این‌که مشکلی به لحاظ کمبود کالا در این ایام در استان وجود ندارد، گفت: عمده اقلام مصرفی در این ماه گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر، روغن و برنج است که این اقلام به اندازه کافی تامین و در اختیار هیئت‌ها گذاشته می‌شود.
وی یادآور شد: طبق اعلام شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان، هیئت‌ها می‌توانند با مراجعه به شعب این شرکت، گوشت قرمز و مرغ منجمد مورد نیاز خود را با قیمت مصوب دولتی دریافت کنند.
معاون سازمان بازرگانی خوزستان گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی استان و بر مبنای برنامه‌ریزی و تمهیدات اندیشیده شده توسط این سازمان در راستای نوین‌سازی و اصلاح شبکه توزیع کالا و تسریع و تسهیل در فرآیند تخصیص سهمیه نذورات هیئت‌های مذهبی استان، حواله سهمیه کالاهای نذورات ماه محرم امسال از طریق سازمان تبلیغات اسلامی استان صادر و برای هیئت‌های مذهبی ارسال می‌شود.
 نظری با بیان این‌که ممکن است گلایه‌هایی از سوی برخی هیئت‌ها باشند، افزود: هر سال به تعداد هیئت‌های مذهبی استان افزوده می‌شود ولی سازمان بازرگانی خوزستان نمی‌تواند به تناسب این افزایش کالاهای اساسی در نظر بگیرید، زیرا این اقلام یارانه‌ای است و با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، سهم یارانه‌ها نیز برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در قانون بودجه کشور محدود و مشخص است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول