اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس:

شاهد آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در دنیا هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس گفت: امروزه شاهد آتش زدن پرچم منحوس رژیم صهیونسیتی در آمریکا و مابقی کشورهای غربی هستیم.

شاهد آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در دنیا هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شعرا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت سالروز بسیج مستضعفان با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف و ابتکارات آنان در زمینه‌های نظامی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: به فرموده حضرت امام جنگ برای ما نعمت بود چرا که سبب رسیدن به خودکفایی در بیشتر عرصه‌ها و به‌ویژه در عرصه‌های علمی و نظامی در کشور شد.
وی با اشاره به تهدیدها و سیاست‌های خصمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: ملت ایران به هیچ کس اجاره تجاوز به میهن اسلامی را نداده و در برابر تهدیدات دشمنان به مقابله بر می‌خیزد.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس با بیان اینکه ملت ایرانی ملتی با ظرفیت و مدنیت بالا است، تصریح کرد: این ملت با شعور سیاسی خود در طول تاریخ نشان داده است که در مقابل تهدیدات دشمنان بی‌تفاوت نبوده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را بر ملا می‌کند.
این فعال سیاسی اضافه کرد: ملت ایران فرزند عاشورا بوده و با هرگونه تعدی به کشور به مقابله بر می‌خیزد.
شعرا با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت مطلوب پیشرفت و ترقی قرار دارد، خاطرنشان کرد: حمله آمریکا به ایران غیرممکن است، اگر چه ممکن است برخی از ایادی آمریکا و اصحاب فتنه دست به فعالیت‌هایی در کشور بزنند اما مردم ما در مقابل آنها می‌ایستند.
وی بیان کرد: کشور ایران از توان نظامی بالایی برخوردار است اما همواره در کنار این توان نظامی از قدرت ایمان و اعتقاد حسینی نیز بهره می‌گیرد.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: فرهنگ عظیم انسانی و مدنیت ملت ایران در طول تاریخ نشان داده که در برابر تجاوزات دشمن کوتاه نیامده و برنامه‌ریزی‌های آنان را برهم ‌زده است.
شعرا با اشاره به تحرکات اخیر استکبار در تهدید ایران اسلامی بیان داشت: این تهدیدات راه به جایی نمی‌برد و استکبار قدرت مقابله با خیل عظیم انسانی و معنوی مردم ایران را نداشته و شکست‌های مکرر، این امر را به خوبی ثابت می‌کند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه ملت بیدار اسلامی ایران همواره پشتیبان کشور هستند، گفت: پیشرفت‌های کشور نیز مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیج در برابر تهدیدات دشمنان است.
وی افزود: ملت ایران به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور خود را نداده و با هرگونه تهدیدی همان‌گونه که در ۳۲ سال گذشته مقابله کرده است در برابر تهدید جدید آمریکا نیز با روحیه معنوی دفاع می‌کند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس در مورد بیداری اسلامی که با تبعیت از حضرت امام در کشورهای دنیا اتفاق افتاده است ابراز داشت: این روزها دنیا درگیر تحولات عظیم در خاورمیانه و شمال آفریقا شده که شروعش با کشور تونس و مصر بود و در نهایت اکثر کشورهای عربی را فرا گرفت و در نهایت به بیداری اسلامی انجامید.
شعرا تصریح کرد: شاخصه‌های اسلامی بودن به فرموده امام خامنه‌ای در مردمی بودن؛ اسلامی بودن و همچنین ضد آمریکا بودن است که شاهد بحرانی در غرب نیز هستیم.
این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: در قلب اروپا مردم دست به قیام علیه دولت‌ها زده‌اند که نمونه آن را در اسپانیا و یونان و... همچنین جنبش وال استریت در امریکا، که مردم را به هیجان آورده و به فرموده رهبر معظم، «فساد رژیم سرمایه‌دارى براى آن مردم، محسوس و عینى شده است» و روزى این حرکت آنچنان می‌بالد که نظام سرمایه‌دارى آمریکا و غرب را به کلى به زمینمی‌زند.
شعرا اضافه کرد: رژیم فاسد سرمایه‌دارى نه فقط به مردم کشورهاى افغانستان و عراق و بقیه‌ ملت‌ها رحم نکرده، بلکه به مردمِ خود نیز رحم نمی‌کند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: تسلط شبکه خبیث صهیونیستی بر مقامات امریکا و اروپا آنچنان آتش خشم مردم را برافروخته که شاهد آتش زدن پرچم منحوس رژیم صهیونسیتی در آمریکا و مابقی کشورهای غربی هستیم.
وی همچنین گفت: در این باره حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، ‌روزی که ملت‌های شما علت واقعی بدبختی و مشکلات خود یعنی حقارت شما در برابر صهیونیست‌ها را درک کنند، به یقین شعله‌های خشم آنان، نظام سرمایه‌داری استکبار را به آتش می‌کشد و به خاکستر تبدیل می‌کند.
شعرا در پایان این گفت‌وگو اظهار داشت: تمام این حرکت‌ها در دنیا از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع بسیج و رزمندگان ما در عرصه جهانی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول