اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شهادت اباعبدالله الحسین(ع)؛

پیکر سه شهید در یزد تشییع می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: همزمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیکر سه شهید دوران دفاع مقدس در این استان تشییع می‌شود.

پیکر سه شهید در یزد تشییع می‌شود
محمد ده‌شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در روز دهم آذرماه و در آستانه شهادت حضرت امام حسین (ع)مصادف با پنجمین روز محرم الحرام، پیکرهای مطهر و نورانی 16 شهیـد دفاع مقدس در هشت استان کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
وی افزود: همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، روز دهم آذرماه پیکرهای مطهر 16 شهید گلگون کفن، در 11 نقطه از استان‌های یزد، تهران، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و کرمان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
ده‌شیری عنوان کرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های فتح‌المبین، رمضان، والفجر3، خیبر، بدر و تک عملیاتی دشمن در سال66 هستند که به ترتیب در مناطق عملیاتی غرب کرخه، زید، مهران، جزیره مجنون، شرق دجله و سومار کشف شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این شهدا با نام و مشخصات و مربوط به شهرستان مهریز است که شهید منشادی نام دارد.
ده‌شیری عنوان کرد: دو شهید دیگر نیز گمنام هستند که در شهرستان بهاباد به خاک سپرده خواهند شد.
وی با بیان اینکه تشییع پیکر این شهدا روز پنج‌شنبه در شهرستان‌های مهریز و بهاباد انجام می‌شود، افزود: به احتمال زیاد در مرکز استان نیز قبل از پنج‌شنبه برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا اجرا خواهد شد.
استان یزد بیش از 4هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول