اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی خانه فرهنگ علوم و فنون در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از راه‌اندازی خانه فرهنگ علوم و فنون برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی خانه فرهنگ علوم و فنون در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدمهدی مجدالاشرافی صبح امروز در جمع خبرنگاران زمان پیش‌بینی شده برای افتتاح خانه فرهنگ علوم و فنون این شهرستان را 25 آذر ماه روز پژوهش دانست و تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز علمی زمینه رشد و تبادل علمی بین اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان به منظور ارتقای سطح علمی نوجوانان و جوانان این شهرستان فراهم شود.
وی با اشاره به اختصاص یکی از سوله‌های موجود در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برای ایجاد خانه فرهنگ علوم و فنون کاشان، افزود: برای تجهیز این خانه فرهنگ تاکنون 300 میلیون ریال هزینه شده و تا تکمیل آن برای بهره‌برداری از فاز اول این طرح 200 میلیون ریال دیگر نیز هزینه نیاز دارد.
معاون اداری مالی شهرداری کاشان با اشاره به وجود مراکز دانشگاهی و مراکز آموزش عالی در این شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز علمی کاشان برای داشتن پژوهشکده مجهز بر اساس تکنولوژی روز سعی داریم فاز دوم پژوهشکده علوم و فنون این شهرستان که تجهیز آن به دستگاه‌های بسیار مجهز و به روز در زمینه علوم مختلف از جمله نجوم و فیزیک است را با مشارکت بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک با صرف هزینه‌ای بیش از 400 میلیون ریال اجرا شود.
وی ارتقای سطح آگاهی علمی شهروندان را از وظایف و رسالت‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان عنوان و اضافه کرد: در این راستا این سازمان تاکنون اقدام به راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ شهروند، کودک، بانو و سلامت کرده و سعی دارد اطلاع‌رسانی برای اقشار مختلف را به صورت تخصصی و علمی و با مشارکت بخش خصوصی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تأکید بر اجرای اصل 44 قانون اساسی انجام دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول