اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هچیرود خبر داد:

آب گرفتگی 140 واحد مسکونی در هچیرود مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار هچیرود گفت: بارندگی روز گذشته موجب آب گرفتگی 140 واحد مسکونی شهر هچیرود شهرستان چالوس شد.

آب گرفتگی 140 واحد مسکونی در هچیرود مازندران
اکبر جعفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در ضلع جنوبی شهر هچیرود 20 واحد مسکونی و در ضلع شمالی هچیرود یعنی منطقه کیاکلا، کوی رام، کوی گلستان و شهرک سهند 120 واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شدند.
وی بیان داشت: میزان آب گرفتگی 50 سانتیمتر بوده و تخمین اولیه خسارت 100 میلیون تومانی به این منازل را نشان می‌دهد.
جعفرنژاد تصریح کرد: شهرداری هچیرود از ساعات اولیه بارش باران با همه تجهیزاتی که در اختیار داشت در محل حضور پیدا کرد و نسبت به بازگشایی زیرگذر آب‌روی جاده ساحلی از محل رستوران تی‌شین به صورت موقت اقدام کرد.
شهردار هچیرود در ادامه نیروی انسانی را یکی از مشکلات اصلی شهرداری تازه تاسیس هچیرود عنوان کرد و ابراز داشت: به علت نداشتن نیروی انسانی تعریف شده در شهرداری هچیرود در بسیاری از موارد در انجام فعالیت‌ها با مشکل روبرو هستیم.
وی تصریح کرد: واحد ذی‌حسابی یکی از ضروریات شهرداری برای افتتاح حساب و انجام امور مالی محسوب می‌شود که با هماهنگی امور شهری استانداری قرار شد از شهرداری چالوس و در قسمت فنی نیز از شهرداری نوشهر تعدادی نیروی انسانی به صورت پاره وقت در شهرداری هچیرود مشغول به فعالیت شوند.
جعفرنژاد ابراز داشت: داشتن چارت تخصصی و نیروی انسانی تمام وقت نیاز شهرداری هچیرود است که امیدواریم با همت مسئولان استانی این امر تحقق یابد.
شهردار هچیرود اذعان داشت: شهرک نمک آبرود یکی از ظرفیت‌های مرکز جذب توریست شهرستان چالوس محسوب می‌شود که ورودی و تردد این شهرک از شهر هچیرود است که انتظار می‌رود مسئولان این شهرک در قبال بار خدماتی که بر شهر هچیرود وارد می‌شود در عمران و آبادانی آن نیز با ما همکاری و مساعدت داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول