اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

سیاه‌جامگان حریف جدی تیم شهرداری یاسوج است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: سیاه‌جامگان حریف جدی تیم شهرداری یاسوج است.

سیاه‌جامگان حریف جدی تیم شهرداری یاسوج است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، عباس چمنیان عصر جمعه پیش از دیدار تیمش با سیاه‌جامگان ابومسلم در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم اینکه سیاه‌جامگان آخرین دیدار خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته و ما پیروز شده‌ایم، اما فریب این نتایج را نمی‌خوریم و اطمینان دارم که سیاه‌جامگان در ورزشگاه تختی برای ما مشکل‌ساز می‌شود.
وی درباره شرایط آمادگی تیمش گفت: بازیکنان شهرداری یاسوج صبح پنجشنبه وارد مشهد شدند تا در این دو روز علاوه بر آشنایی با آب و هوای مشهد از برکات معنوی حضور در این شهر هم بهره ببرند.
چمنیان درباره شناختش از حریف مشهدی خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان تیم بسیار خوبی است؛ این تیم از مدیریت یک شخص فوتبالی بهره می‌برد و معتقد هستم ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه در سیاه‌جامگان، این تیم را به حریف قدرتمندی برای سایر تیم‌ها بدل کرده است.
وی ادامه داد: عباسی فرصت بسیار خوبی را برای شناسایی استعدادهای مشهدی فراهم کرده و به عقیده من تیمی که هم اکنون چنین بازیکنانی دارد در آینده‌ای نزدیک به یکی از تیم‌ها مطرح کشور تبدیل خواهد شد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پیام با اشاره به حضور بازیکنان سابق پیام در جمع سیاه‌جامگان گفت: واقعا برای من سبب افتخار است که بازیکنانی جلوی تیم شهرداری بازی می‌کنند که سال گذشته در مشهد بازیکن خودم بوده‌اند، فقط امیدوارم این ماجرا حساسیت منفی به بازی تزریق نکند.
وی گفت: به هر حال نمی‌شود گفت که حضور بازیکنان مشهدی در شهرداری یاسوج و چند تن از شاگردان خودم در سیاه‌جامگان در روند بازی بی‌تاثیر است، اما تمام تلاش ما این خواهد بود که این تاثیر یک تاثیر مثبت باشد.
چمنیان اضافه کرد: بدون شک همین تلفیق بازیکنان مشهدی و دیداری که در حقیقت جدال مشهدی‌هاست، بازی سیاه‌جامگان و شهرداری یاسوج را به مسابقه‌ای دیدنی برای فوتبال دوستان تبدیل می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج درباره هدف این تیم در جام حذفی خاطرنشان کرد: صحبت از قهرمانی در جام حذفی با حضور تیم‌های قدرتمندی چون استقلال و پرسپولیس واقعا کار سختی است. در جام حذفی هم فقط قهرمانی است که حاصل کار تلقی خواهد شد. با این حال مردم یاسوج علاقه‌مند هستند تیم شهرشان تا مراحل بالای جام حذفی پیشروی کند و این موفقیت را به موازات لیگ می‌خواهند.
عباس چمنیان با اشاره به روند نتیجه‌گیری تیمش در لیگ دسته اول، اذعان داشت: ما در هفته‌هایی که نتایج رضایت بخشی کسب نکردیم بازهم نشان دادیم که بازیکنان خودشان را باور دارند و دیدید که در دو بازی گل را در دقایق تلف شده دریافت کردیم. ما در ضربه آخر ضعف داشتیم و این نیاز به یک تمرین روانی داشت که انجام دادیم و مقابل برق شیراز نتیجه گرفتیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول