اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی سمنان:

کشتی سمنان می‏تواند رتبه‏های بالای کشوری کسب کند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان سمنان گفت: ورزش کشتی استان سمنان با توجه به استعدادهای موجود می‏تواند در سطح کشور رتبه‏های بالایی به دست آورد.

کشتی سمنان می‏تواند رتبه‏های بالای کشوری کسب کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یزدان حسن‏آبادی ظهر امروز در جلسه هیئت کشتی استان که با حضور اعضا در خانه کشتی سمنان تشکیل شد، افزود: استان سمنان دارای ظرفیت‏ها و توانمندی‏های خوبی در عرصه ورزش خصوصاً با حضور جوانان مستعد در رشته کشتی است که می‏تواند در کشور حرف اول را برای گفتن داشته باشد.
وی بیان کرد: باید با برنامه‏ریزی، هدایت و حمایت همه جانبه این استعدادها شناسایی و شکوفا شود و مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست هیئت کشتی استان سمنان خواستار همفکری و تعامل و همکاری و وحدت بیشتر دلسوزان عرصه کشتی در استان برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته و جذب علاقه‏مندان خصوصاً نوجوانان و جوانان برای ورود در این ورزش شد.
سرپرست هیئت کشتی استان سمنان همچنین با اشاره به کسب مقام‏های کشتی در مسابقات اخیر در سطح کشور افزود: قطعاً با استفاده از فرصت‏های باقیمانده تا پایان سال و اجرای برنامه‏های مناسب می‏توان به موفقیت‏های بیشتری در رشته کشتی نائل آمد.
حسن‏آبادی پیشکسوتان در عرصه ورزش را سرمایه‏های گران‏بهایی برشمرد  و خواستار استفاده مناسب از تجارب و دستاوردهای آنان برای بهتر شدن وضعیت رشته کشتی در استان شد.
همت هادیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هم در این جلسه همدلی و وحدت و تفاهم را مهم‏ترین عامل رشد و شکوفایی در عرصه ورزش دانست و خواستار نهادینه کردن و فرهنگ‏سازی در این عرصه شد تا اقشار مختلف مردم و خانواده‏ها حضور بیشتری در عرصه ورزش به ویژه کشتی داشته باشند.
وی حمایت و پشتیبانی از رشته‏های ورزشی را از جمله سیاست‏ها و برنامه‏های اداره کل ورزش و جوانان برشمرد و حرکت و اقدامات مناسب هیئت کشتی در ماه‏های اخیر که نتایج خوبی در مسابقات داشته را شایسته تقدیر دانست.
در این جلسه، همچنین دبیر هیئت کشتی سمنان گزارشی از فعالیت‏های سه ماهه هیئت را بیان کرد.
در ادامه اعضای هیئت کشتی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات و طرح‏های آینده خود را اعلام کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول