اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود؛ زیرا در پرتو آن ارزش‌های اسلامی در جهان جلوه خواهند کرد.

امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه امروز نماز جمعه کرمانشاه، گفت: 5 آذر سالروز غرس کردن نهال شجره طیبه بسیج به دستان حضرت امام خمینی(ره) است.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ادامه داد: این نهال امروزه به درختی تنومند تبدیل شده تا جایی که مرزهای سنی، قشری، جغرافیایی و دینی را درنوردیده و در سراسر دنیا فرهنگ بسیجی رواج یافته است.
وی تاکید کرد: با نهادینه شدن تفکر بسیجی در داخل کشور و پیرو آن صدور این تفکر به خارج از کشور، بیداری اسلامی در کشورهای جهان شکل گرفت و امروزه می‌بینیم در جنبش تسخیر وال استریت آمریکا هم، شعارهای بسیجی سر داده می‌شود؛ این شعارها برگرفته از روحیه ظلم‌ستیزی بسیج است.
وی اضافه کرد: با فرهنگ بسیجی نظام سرمایه‌داری فرو خواهد پاشید و از بین می‌رود.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه عبادت و خودسازی را رمز قدرت بسیجیان عنوان کرد و افزود: کشورهای غربی برای مبارزه با این روحیه بسیجی، هزینه‌های هنگفتی را می‌پردازند تا این فرهنگ کم‌رنگ جلوه داده شود.
یوسفی تصریح کرد: دشمن بهترین راه مبارزه با بسیج را مقابله با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تشخیص داده است و در این زمینه اقدامات فراوانی را انجام می‌دهد.
وی به بسیجیان توصیه کرد: با انجام بیش از پیش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در برابر این هجمه بیگانگان ایستادگی کنند.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود؛ زیرا در پرتو آن ارزش‌های اسلامی در جهان جلوه خواهند کرد.
یوسفی اضافه کرد: ضامن ایمان به خدا و قوانینی دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های منحرف و انحرافی با ایجاد خلل در کشور، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و دشمن را در ضربه زدن به ایران اسلامی یاری می‌دهند؛ اما بسیج بیدار است و با آن‌ها مقابله خواهد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول