اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

برخورداری دژکوه و پاقلعه از ارتباط تلفن همراه و خانگی

خبرگزاری فارس: سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اکنون به‌لحاظ پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در وضعیت خوبی به سر می‌بریم، گفت: دو منطقه دژکوه و پاقلعه در شهرستان کهگیلویه دارای ارتباط تلفن همراه و خانگی هستند.

برخورداری دژکوه و پاقلعه از ارتباط تلفن همراه و خانگی
یاسر جهانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به اظهارات نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر وضعیت نامناسب آنتن‌دهی تلفن‌همراه و فرستنده‌های تلویزیونی در برخی روستاهای این شهرستان واکنش نشان داد و اظهار داشت: در دو منطقه دژکوه و پاقلعه، شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد قبل از هرگونه خدمات عمومی با استفاده از باطری خورشیدی در منطقه دژکوه یکی از مهمترین ایستگاه‌های مخابراتی خود را نصب کرده و در حال ارائه سرویس به مردم این منطقه است.
سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات ارزنده این شرکت به مردم شریف این استان افزود: هم‌اکنون در ایستگاه مخابراتی دژکوه، سیستم‌های تلفن همراه، GSM روستایی و تلفن‌های WLL نصب و راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: شاید در این بین برخی آبادی‌های سه یا چهار خانواری که در دره یا پشت کوه واقع شده‌اند دارای پوشش ضعیف آنتن‌دهی باشند اما، مناطقی که در مصاحبه نماینده به آن‌ها اشاره شده دارای ارتباط تلفن همراه و خانگی هستند.
وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ پوشش و آنتن‌دهی تلفن همراه در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد ولی منکر پوشش ضعیف در برخی نقاط این استان نیز نیستیم.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان را کوهستانی با پوشش بسیار پراکنده جمعیتی خواند و ابراز داشت: برخی اوقات قطع شدن یا اخلال در شبکه تلفن‌های همراه و ثابت به لحاظ قطعی فیبر نوری خارج از شهرستان یا استان می‌باشد که شرکت مخابرات همه تلاش خود را برای اصلاح و رفع نقص به‌کار می‌گیرد.
جهانبازی تاکید کرد: با همه این وضعیت، شرکت مخابرات و همه کارکنان آن منکر ضعف‌ها و نقایص نیستند ولی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند با حمایت از زحمات بی‌دریغ خدمت‌گزاران مردم در مخابرات این استان، با جدیت پیگیر جذب و اختصاص اعتباراتISO برای افزایش کمی و کیفی خدمات به‌ویژه به مناطق روستایی باشند.
وی با اشاره به برخی عملکرد این شرکت در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام اذعان داشت: راه‌اندازی 35 ایستگاه تلفن همراه در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام موجب پوشش کامل آنتن‌دهی همه جاده‌ای بین شهرستانی و پوشش قابل قبول در شهرها شده است.
سخنگوی شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت 40 ایستگاه تلفن GSM روستایی نصب کرده که بیش از 90 درصد روستاها را در دو شهرستان کهگیلویه و چرام پوشش می‌دهند.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی 50 دفتر ICT روستایی در سطح این دو شهرستان، نصب و آماده راه‌اندازی نمودن چهار ایستگاه تلفن همراه، واگذاری 45 هزار و 400 تلفن همراه دائمی و اعتباری و امکان واگذاری خطوط پر سرعت اینترنت از جمله خدمات شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام است.
جهانبازی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز سه ایستگاه جدید تلفن همراه در دهدشت و چرام راه‌اندازی شده و پنج ایستگاه دیگر نیز در شهرهای لنده، دهدشت، روستای فشیان، و بوا آماده راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول