اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از بیماران هموفیلی؛

رقابت‌های شطرنج سیمولتانه در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: با توجه به نیاز شدید حمایتی بیماران هموفیلی، هیئت شطرنج استان اصفهان رقابت‌های سیمولتانه (یک نفر در مقابل چند نفر) را برگزار می‌کند.

رقابت‌های شطرنج سیمولتانه در اصفهان برگزار می‌شود
حسین گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت شطرنج استان اصفهان برای حمایت از بیماران خاص هموفیلی و معرفی این بیماری به عموم مردم جامعه و همچنین مسئولان هماهنگی باشگاه شطرنج امیرکبیر رقابت‌های سیمولتانه را با حضور 120 نفر شطرنج‌باز برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه از دیگر اهداف هیئت شطرنج استان اصفهان برای برگزاری رقابت‌های سیمولتانه برنامه‌ریزی حمایتی از طرح پیشگیری تولید نوزادان هموفیلی در استان اصفهان و کشور است، تصریح کرد: در رقابت سیمولتانه برگزار شده استاد فدراسیون جهانی، حمید‌رضا محمدی نیز حضور دارد.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان تاکید کرد: رقابت سیمولتانه هیئت شطرنج استان اصفهان در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری در هتل آسمان اصفهان ساعت دو بعد از ظهر برگزار می‌شود.
وی گفت: در کنار حمایت شطرنج استان اصفهان و باشگاه شطرنج امیرکبیر از بیماران هموفیلی که به صورت اختصاصی در حوزه ورزش شطرنج کشور فعالیت می‌کند، گروهی از اساتید و هنرمندان برتر کشور در استان اصفهان نیز با حمایت گالری هنری آرته در این امر نیکوکارانه شرکت می‌کنند.
گلشنی اضافه کرد: سود حاصل از آثار هنرمندان شرکت‌کننده در همایش حمایت از بیماران هموفیلی به نفع این بیماران خاص جمع‌آوری می‌شود.
وی ادامه داد: در کنار رقابت بزرگ سیمولتانه هیئت شطرنج استان اصفهان خیرین، هنرمندان و ورزشکاران نیز حضور دارند تا این حرکت انسان‌دوستانه اجتماعی و ورزشی و هنری را رونق بیشتری ببخشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول