اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه پیران صورت گرفت؛

تقدیر استاندار کرمانشاه از زحمات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه 4/8 مگاواتی پیران از اقدامات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تقدیر به عمل آورد.

تقدیر استاندار کرمانشاه از زحمات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه امروز در آیین بهره‌برداری از نیروگاه کوچک برق‌آبی پیران در منطقه سرپل ذهاب استان کرمانشاه، اظهار کرد: نیروگاه کوچک برق‌آبی پیران، هر چند یک نیروگاه کوچک محسوب می‌شود اما تلاش‌های فراوانی برای بهره‌برداری از آن صورت گرفته است.
دادوش هاشمی اضافه کرد: این نیروگاه علاوه بر تامین برق مصرفی 175 روستای شهرستان سرپل ذهاب، سبب رونق گرفتن زمینه‌های عمرانی دیگری مثل کانال انتقال آب در منطقه پیران شده است.
وی به شکل گرفتن روحیه ظلم‌ستیزی در جهان اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی کشورهای عربی، جنبش وال استریت و قیام‌های اعتراضی در کشورهای اروپایی همگی از انقلاب اسلامی ملت ایران سرچشمه می‌گیرد.
هاشمی تحریم‌های مستکبران دنیا به سرکردگی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بی اثر دانست و خاطرنشان کرد: اعمال تحریم‌ها علیه ایران، نه تنها موجب عقب ماندن کشور نشده بلکه فرصت‌های زیادی را برای شکوفا شدن استعدادهای نهفته جوانان ایرانی فراهم کرده است.
استاندار کرمانشاه از زحمات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به خاطر راه‌اندازی نیروگاه برق‌آبی پیران تشکر کرد و از این شرکت خواست تا با تعمیر و بازسازی جاده روستای پیران، موجب راحتی و آسودگی اهالی این منطقه شوند.
وی از مردم روستای پیران نیز به خاطر تعامل سازنده با شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تشکر کرد.
فرهاد تجری، نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تقدیر کرد و احداث این نیروگاه را خدمتی بزرگ به مردم منطقه و نماد خدمت‌رسانی مسئولان عنوان کرد.
در پایان این مراسم، استاندار کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر از شرکت مهندسین مشاور سکو، شرکت برنا و شرکت رشد صنعت که شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران را در احداث نیروگاه برق‌آبی پیران یاری کردند و نیز از مجری طرح و دست‌اندرکاران این پروژه تجلیل و قدردانی به عمل آورد.
شایان ذکر است، نیروگاه 4/8 مگاواتی برق‌آبی پیران با تولید سالانه 40 گیگاوات ساعت انرژی که برق مصرفی شهرستان سرپل ذهاب را در ساعات پیک مصرف تامین می‌کند، امروز با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، امام جمعه سرپل ذهاب و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول