اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی وزیر کشور:

علایق شخصی را در انتخابات دخالت ندهید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دخالت دادن علایق شخصی در انتخابات باعث آسیب رسیدن به نظام می‌شود.

علایق شخصی را در انتخابات دخالت ندهید
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید صولت مرتضوی ظهر امروز در همایش سراسری دو روزه آموزشی ـ توجیهی مجریان و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد،‌ خطاب به ناظران و مجریان انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: دخالت دادن علایق شخصی در انتخابات باعث آسیب رسیدن به نظام می‌شود و مجریان و ناظران انتخابات علاوه بر دیگران باید از خود مراقبت کنند.
وی تاکید کرد: فرمانداران،‌ بخشداران و تمام مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید عهد ببندند که امانتدار باشند و امانت را به اهل آن تحویل دهند.
رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت باید افرادی که شرایط پذیرش دارند انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: باید دقت شود افرادی که به‌عنوان معتمد انتخاب می‌شوند شایسته و مورد اعتماد مردم باشند.
معاون وزیر کشور شعار انتخابات امسال را مشارکت حداکثری، قانون مداری،‌عدالت محوری و امانت‌داری عنوان کرد و ادامه داد: نگران نتیجه انتخابات نباشید و نتیجه هر چه باشد خیر است و آورده جمهوری اسلامی است.
وی همچنین با بیان اینکه 24 فرآیند انتخابات در تمام شعب کشور به صورت رایانه‌ای انجام می شود،‌ گفت: در 10 درصد از شعب کشور 25 فرآیند و رای‌گیری نیز به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.
مرتضوی تصریح کرد: در موقعیت حساسی از تاریخ قرار داریم و استکبار جهانی دوباره جنگی نرم و نیمه نرم علیه ما آغاز کرده است اما، قطعا بدانید که موفق نمی‌شوند و ملت اسلامی ما پیروز خواهد شد.
وی تاکید کرد: اگر بیانات رهبری را به‌عنوان منشور انتخابات اجرا کنیم به هیچ مشکلی برخورد نمی‌کنیم و باید مراقبت کنیم این فرصت به تهدید تبدیل نشود.
وی با اشاره به اقدامات دشمنان نظام و مستکبران،‌ گفت: انواع تهدیدها و تحریم‌ها، کودتا و جنگی که در گذشته طراحی شده ناکام مانده و الان سعی می‌کنند افکارعمومی را از جمهوری اسلامی منحرف کنند.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول