اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور:

انتخابات مجلس نقطه امید آزادگان دنیا باشد

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: انتخابات مجلس نقطه امید ملت‌های آزاده دنیا است و همگان باید به مشارکت حداکثری مردم در آن تلاش کنیم.

انتخابات مجلس نقطه امید آزادگان دنیا باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی فرمانداران شهرستان‌های استان فارس، با اشاره به تهدیدات و برنامه‌ریزی‌های گسترده دولت‌های غربی برای مبارزه با گام‌های عدالت‌خواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با اتهام‌زنی‌های واهی و بی‌پایه، چهره انقلاب اسلامی را نزد افکار جهانی خدشه‌دار کند اما موضع‌گیری‌ها و واکنش‌های عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر به موقع رئیس جمهوری، همواره مانع از تحقق این اهداف شوم شده است.
معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تصریح کرد: برگزاری انتخابات پر نشاط و انقلابی در میهن اسلامی ما، نقطه امیدوارکننده‌ای برای ملت‌های آزاده منطقه و دنیا است و به همین لحاظ نیز، همگان باید در فراهم کردن بسترها و فضای مناسب مشارکت حداکثری مردم  اهتمام جدی‌تری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری از دولت خدمتگزار نهم و دهم، مایه برکات و مباهات فعالیت دست‌اندرکاران این دولت شده و حرکت عدالت‌خواهانه این دولت با این حمایت بیشتر و محکم‌تر ادامه می‌یابد.
میرتاج‌الدینی در تشریح اهم خدمات تاثیرگذار دولت خدمتگزار گفت: اجرای طرح عظیم هدفمندسازی یارانه‌ها، مسکن مهر، توزیع سهام عدالت و کوچک‌سازی دولت از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین خدمات دولت خدمتگزار نهم و دهم بوده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول