اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردارکاشان:

هفته فیلم و عکس انتظارات را افزایش داد

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان گفت: برگزاری هشتمین هفته فیلم و عکس کاشان انتظارات را از جامعه هنری و هنرمندان این شهرستان افزایش داد.

هفته فیلم و عکس انتظارات را افزایش داد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرس‌زاده در مراسم اختتامیه جشنواره هشتمین هفته فیلم و عکس کاشان در این شهرستان اظهار داشت: با تداوم جشنواره هفته فیلم و عکس کاشان در سال آینده، انتظارات مردمی نیز برآورده می‌شود.
وی کاشان را دارای ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی در زمینه فرهنگی شعر و هنر دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان بعد از برگزاری تئاتر مهر در فرهنگسرای مهر و هشتمین هفته فیلم و عکس کاشان در تالار فرهنگ، توانمندی‌های خود را در عرصه هنر به نمایش گذاشت.
شهردار کاشان افزود: هنر و هنرمندان کاشان در همه بخش‌های هنری باید هماهنگ و به موازات تاریخ و تمدن 7 هزار ساله این شهرستان پیشرفت کنند. 
به گفته وی ربع قرن فعالیت شبانه‌روزی و تجربه ارزشمند انجمن سینمای جوان ایران – دفتر کاشان حاصل یک عمر تلاش متولیان آن در این شهرستان است و امیدواریم شاگردانی که توسط اساتید این انجمن تربیت یافته‌اند در به تصویر کشیدن زیبایی‌ها و نازیبایی‌ها شهر، زبان گویای مدیریت شهری برای رفع نازیبایی‌ها باشند.
مدرس‌زاده برای همکاری با دفتر انجمن سینمای جوان ایران – دفتر کاشان برای به تصویر کشیدن زیبایی‌ها و نازیبایی شهرستان اعلام آمادگی کرد.      
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نیز در این مراسم گفت: فعالان عرصه فیلم و عکس بر مبنای انگیزه‌های متعالی هنرمند مسلمان و از طریق ساخت و تولید عکس و فیلم کوتاه و محصولات دیداری و شنیداری سعی دارند تا با گسترش کیفی و کمی تلاش‌های خود مبتنی بر باورهای اعتقادی و اسلامی جامعه را به درک درستی از توان خویش معطوف سازند.
محمد مهدی صباغی افزود: با توجه به نقش فیلم و رسانه در عرصه ارتباطات نوین و حجم گسترده مخاطب خود در لایه‌های جامعه و شکل‌گیری ارزش‌ها و باورها و هنجارها می‌تواند در ایجاد جامعه‌ای سالم و فضایی پرشور و با نشاط نفش بسزایی داشته باشد.
وی عنوان کرد: امیدوارم هشتمین هفته فیلم و عکس کاشان انجمن سینمای جوان ایران – دفتر کاشان شاهد محقق شدن نتایج فعالیت‌های درخشان باشد و تلاش‌ها بر خلاقیت فکری و فنی فیلمسازان و هنرمندان جوان و خوش ذوق خطه شهیدپرور کاشان باشد.
هشتمین جشنواره هفته فیلم و عکس شهرستان کاشان توسط انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر کاشان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از 26 آبان تا چهارم آذرماه سال جاری در تالار فرهنگ اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و نگارخانه آزادی این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول