اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تقدیر از برترین‌های رادیولوژی بیرجند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هشتم نوامبر روز جهانی رادیولوژی دانشجویان برتر رشته رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حضور مسئولان این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از برترین‌های رادیولوژی بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عصر امروز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر این رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دارای 10 عضو هیئت علمی اظهار داشت: همچنین تعداد دانشجویان این رشته در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.
محمد محمدی‌فر افزود: در سال جاری برای نخستین بار در استان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اقدام به تربیت شش متخصص رادیولوژی کرده است که در حال حاضر به عنوان دستیار در بیمارستان‌های استان فعال هستند.
وی ادامه داد: رشته رادیولوژی از سال 72 در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مقطع کاردانی افتتاح شد و از سال 85 نیز تبدیل به دوره کارشناسی شد.
مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: رادیولوژی به طور کلی شاخه‌ای از پزشکی است که در راستای تشخیص بیماری‌ها به وسیله پرتوهای اشعه ایکس فعالیت می‌کند.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به تقارن هفته بسیج با آغاز ماه محرم تصریح کرد: مدیریت فردی فضای فکری و روحی در جامعه مهم‌ترین ویژگی اصلاحات است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد کاظمی هدف امام حسین (ع) را از قیام عاشورا اجرای اصلاحات عنوان کرد و گفت: بسیجیان اصل اصلاحات را از واقعه عاشورا درس گرفته‌اند.
وی افزود: باید روحیه بسیجی در تمام دستگاه‌های اجرایی گسترش پیدا کند تا بتوان سطح کارایی‌ها در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کند.
در پایان این جلسه از شش پرسنل بازنشسته و برجسته بیمارستان‌های امام رضا (ع) و ولی عصر (عج) بیرجند و 9 نفر از دانشجویان برتر رشته رادیولوژی این دانشگاه تقدیر شد.
انتهای پیا‌م/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول